GP van Spanje
- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
GP van Spanje
verdient gewonnen door Kimmi.. zonde van Michael Schumacher, ik denk dat het kampioenschap nu wel héél moeilijk wordt voor Ferrari.
Vind wel dat de snelheid van de Ferrari goed is, maar de Bridgestones lijken het op alle fronten af te leggen tegen de Michelins. Als je kijkt naar de testkilometers is het ook wel logisch dat Bridgestone het moet afleggen.
Laten we hopen dat Kimmi het Alonso moeilijk kan maken, maar ik vind wel dat de snelheden ver uit elkaar leggen.
Vind wel dat de snelheid van de Ferrari goed is, maar de Bridgestones lijken het op alle fronten af te leggen tegen de Michelins. Als je kijkt naar de testkilometers is het ook wel logisch dat Bridgestone het moet afleggen.
Laten we hopen dat Kimmi het Alonso moeilijk kan maken, maar ik vind wel dat de snelheden ver uit elkaar leggen.
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
[center]YES YES YES!!!
Mclaren voor victory!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/center]
Wat heb ik hier lang naar uitgekeken zeg.
Heerlijke wedstrijd, moet eerlijk zeggen dat ik het wel jammer vond dan MS die lekke banden kreeg, want dan had Kimi hem echt fair gewonnen, en wist ik ook zeker of Ferrari Schumacher op een 1 stopper had gezet.
Erg jammer dat de engelse en intaliaanse elektronica niet "verliefd" op elkaar zijn
en bizar dat het bij beide Minardi's gebeurde.
Mclaren voor victory!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat heb ik hier lang naar uitgekeken zeg.
Heerlijke wedstrijd, moet eerlijk zeggen dat ik het wel jammer vond dan MS die lekke banden kreeg, want dan had Kimi hem echt fair gewonnen, en wist ik ook zeker of Ferrari Schumacher op een 1 stopper had gezet.
Erg jammer dat de engelse en intaliaanse elektronica niet "verliefd" op elkaar zijn

- 1:18 24/7
Niet de meest spannende race van het jaar, Kimi ijzig ijzersterk en eindelijk weer eens geen pech, Alonso viel me een beetje tegen, kwam er totaal niet aan te pas. Beetje jammer van Bridgestone/Ferrari/Schummi en een beetje jammer van Minardi. Volgende keer misschien maar zelf wegrijden in plaats van op een knoppie te douwen! 

1:18 24/7 schreef:Niet de meest spannende race van het jaar, Kimi ijzig ijzersterk en eindelijk weer eens geen pech, Alonso viel me een beetje tegen, kwam er totaal niet aan te pas. Beetje jammer van Bridgestone/Ferrari/Schummi en een beetje jammer van Minardi. Volgende keer misschien maar zelf wegrijden in plaats van op een knoppie te douwen!

Toffe race.
Eindelijk KIMI weer is
Tja en dan FERRARI.... Ik ben een tifosi maar dat geld eigenlijk meer voor de straat auto's en 60's sportscars. Mijn favoriete F1 teams zijn van oudsher Lotus en Williams
Shumacher mag ik al helemaal niet. Hij reed goed tot z'n bandjes het begaven
Bye Bye Michael, have a nice pension

Tja en dan FERRARI.... Ik ben een tifosi maar dat geld eigenlijk meer voor de straat auto's en 60's sportscars. Mijn favoriete F1 teams zijn van oudsher Lotus en Williams
Shumacher mag ik al helemaal niet. Hij reed goed tot z'n bandjes het begaven

Bye Bye Michael, have a nice pension

- 1:18 24/7
117ayrton schreef:Bridgestone/Ferrari/Schummi hebben ze voor en groot deel aan hun zelf te danken toch ,ze hebben maar een top team meer en dat is ferrari ,de andere zijn naar de concurentie overgestapt.
Ben ik absoluut met je eens, daarom zei ok ook beetje jammer van, in plaats van beetje jammer voor!

jonnoT schreef:Bye Bye Michael, have a nice pension
Een mooi pension heeft 'ie al, meerdere zelfs en een mooie retirement zal hij over enkele jaren ook wel hebben...

1:18 24/7 schreef:Een mooi pension heeft 'ie al, meerdere zelfs en een mooie retirement zal hij over enkele jaren ook wel hebben...
Van mij mag die nu al zijn tijd aan andere hobbies gaan wijden. Ben nooit een fan van hem geweest en er is hem in het verleden te vaak al de hand boven het hoofd gehouden.

Is niet zeker dat het aan de Banden lag. Jordan heeft wel gewoon de race uitgereden (en dat met allerlei spins en off roadtrips).
Je kon deze race duidelijk zien dat het aan de coureur lag, want ook bij Michelin rijders waren grote verschillen qua slijtage
Die van KIMI kunnen zo weer het bandenrek in

Strakke race van "the Iceman"..... daar valt niets op aan te merken.
Zelfs ik (als niet al te grote fan van McLaren en alles en ieder die daar bij hoort) zat met gekruisde vingers te hopen dat de techniek Kimi deze keer eens niet in de steek zou laten
Erg tegenvallend vindt ik "mijn team" Williams BMW. Een goede tweede startpositie van Webber was ook het enige wat dit weekend deze
verdiend.
Appels met peren vergelijken noemen we dat..... dat de banden bij Jordan minder aan slijtage onderhevig waren, lag eerder aan een andere setup. Ook de strategie speelde zeker een rol. Ferrari stond op 1 stop. Hierdoor moest men met veel benzine vertrekken (dus zwaarder waardoor de banden sneller slijten).
Met vriendelijke groet van een (in Williams) teleurgestelde Monty!
Zelfs ik (als niet al te grote fan van McLaren en alles en ieder die daar bij hoort) zat met gekruisde vingers te hopen dat de techniek Kimi deze keer eens niet in de steek zou laten

Erg tegenvallend vindt ik "mijn team" Williams BMW. Een goede tweede startpositie van Webber was ook het enige wat dit weekend deze

jonnoT schreef:Is niet zeker dat het aan de Banden lag. Jordan heeft wel gewoon de race uitgereden (en dat met allerlei spins en off roadtrips).
Je kon deze race duidelijk zien dat het aan de coureur lag.....
Appels met peren vergelijken noemen we dat..... dat de banden bij Jordan minder aan slijtage onderhevig waren, lag eerder aan een andere setup. Ook de strategie speelde zeker een rol. Ferrari stond op 1 stop. Hierdoor moest men met veel benzine vertrekken (dus zwaarder waardoor de banden sneller slijten).
Met vriendelijke groet van een (in Williams) teleurgestelde Monty!
Laatst gewijzigd door Monty2004 op zo 08 mei 2005 17:09, 2 keer totaal gewijzigd.
weer een mooi middagje voor de alonso fans
ik denk trouwens niet dat michael op een 1 stopper stond. Ik denk dat hij net als in imola een late eerste stop zou maken. De relatief korte stop van schumi geeft reden om deze theorie aan te nemen. De eerstvolgende stop waarmee de race uitgereden werd (Mark Webber), had brandstof voor de laatste 23 ronden. Er is altijd wel wat speling, maar 11 ronden verschil geloof ik niet in.
Barrichello stopte trouwens 2 ronden later, en maakte een langere stop (2 sec langer => +/- 20 liter brandstof), hij kon de race wel uitrijden hiermee.

ik denk trouwens niet dat michael op een 1 stopper stond. Ik denk dat hij net als in imola een late eerste stop zou maken. De relatief korte stop van schumi geeft reden om deze theorie aan te nemen. De eerstvolgende stop waarmee de race uitgereden werd (Mark Webber), had brandstof voor de laatste 23 ronden. Er is altijd wel wat speling, maar 11 ronden verschil geloof ik niet in.
Barrichello stopte trouwens 2 ronden later, en maakte een langere stop (2 sec langer => +/- 20 liter brandstof), hij kon de race wel uitrijden hiermee.
- Jolly Club
Joepie al weer een start-finish zege, Mol blijft maar roepen dat we een spannend seizoen voorgeschoteld krijgen tot nu toe. Heb in tegenstelling tot Imola deze GP weer eens ouderwets van start tot finish uitgezeten en kon er wederom niet vrolijk van worden. Nog vóór de start werd de toon door Mol alweer gezet met zijn beschuldigingen aan het adres van Ferrari dat ze vandaag met een extra zware auto van start moesten om te voorkomen dat ze bij de weging na de race te licht zouden zijn
Later herhaalde hij zij uiterst objectieve kijk op de Formule 1 door te suggereren dat Barrichello Raikkonen wel eens af kon gaan houden bij het 'überrunden' De man kan beter bij de AIVD gaan werken met al zijn 'kennis' en ruime fantasie
Raikkonen was top, niet te kloppen, Alonso was slim, "vanaf nu hebben we genoeg aan tweede plaatsen" roept ie op de radio na de finish
De Bridgestones van Herr Oberweltmeister waren een blamage...maar kan me d'r al niet eens meer over opwinden dat 'ie een keer uitvalt na al die zege's van de laatste jaren. Montoya weer niks, Barrichello weer niks, Heidfeld en Webber weer niks en dan hebben we nog Albers....ik zeg weer niks
Coronel riep op SBS
Hoop dat er binnekort eens een race volgt waarin de man op de tweede plaats een serieuze 'move' maakt om de eerste te pakken...op de N33 wordt spannender ingehaald

Later herhaalde hij zij uiterst objectieve kijk op de Formule 1 door te suggereren dat Barrichello Raikkonen wel eens af kon gaan houden bij het 'überrunden' De man kan beter bij de AIVD gaan werken met al zijn 'kennis' en ruime fantasie

Raikkonen was top, niet te kloppen, Alonso was slim, "vanaf nu hebben we genoeg aan tweede plaatsen" roept ie op de radio na de finish

De Bridgestones van Herr Oberweltmeister waren een blamage...maar kan me d'r al niet eens meer over opwinden dat 'ie een keer uitvalt na al die zege's van de laatste jaren. Montoya weer niks, Barrichello weer niks, Heidfeld en Webber weer niks en dan hebben we nog Albers....ik zeg weer niks

Coronel riep op SBS
Dat heet toch het Jos Verstappen syndroomZe moeten gewoon meer gaan testen......

Hoop dat er binnekort eens een race volgt waarin de man op de tweede plaats een serieuze 'move' maakt om de eerste te pakken...op de N33 wordt spannender ingehaald

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
Weer een middelmatige race gezien maar wel met een terechte winnaar
Wat ik wel vreemd vind is dat Schumi zomaar stopt omdat hij alleen een lekke band heeft?
Nee, hij verklaarde dat dit gerucht in de paddock rondging
Jullie doen net of hij alles uit z'n duim zuigt.

Wat ik wel vreemd vind is dat Schumi zomaar stopt omdat hij alleen een lekke band heeft?
Jolly Club schreef:Nog vóór de start werd de toon door Mol alweer gezet met zijn beschuldigingen aan het adres van Ferrari dat ze vandaag met een extra zware auto van start moesten om te voorkomen dat ze bij de weging na de race te licht zouden zijn
Nee, hij verklaarde dat dit gerucht in de paddock rondging

Oprichter van modelautoforum.nl