een 1:24 focus american style

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
powerline

een 1:24 focus american style

Bericht door powerline »

een klein project waarbij de 1:24 focus dikke velgen heeft gekregen p.s het hoeft er niet historisch correct uit te zien de focus gaat toch al weg want ik ben overgestapt op 1:18. grt stephan

http://spaces.msn.com/members/modelcarzz/
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
BMW M3

Re: een 1:24 focus american style

Bericht door BMW M3 »

powerline schreef:een klein project waarbij de 1:24 focus dikke velgen heeft gekregen p.s het hoeft er niet historisch correct uit te zien de focus gaat toch al weg want ik ben overgestapt op 1:18. grt stephan

[url]spaces.msn.com/members/modelcarzz/[/url]

Maar toch mooi :thump_up:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

:lol: Yess, weer iemand over naar de 1:18 :mrgreen: maar hoe kom je bij de term historisch correct?
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Bracer schreef::lol: Yess, weer iemand over naar de 1:18 :mrgreen: maar hoe kom je bij de term historisch correct?

Een Focus "american style" is normaal gesproken voorzien van een V8 en omgebvouwd naar achterwielaandrijving. Dat zijn ze bij Ford namelijk vergeten, door een foutje ligt er een melkpak voorin, en is ie wrongwheeldrive. Kun je ook sets voor kopen om die produktiefout zelf op te lossen. :mrgreen:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Bracer

Bericht door Bracer »

:lol: k zat geloof ik in de verkeerde richting te denken dan :doh: :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie