St.Paul schreef:
Ferrari baas Monte-nog-iets schijnt erg in de weer te zijn met het uiten van beschuldigingen en zeuren. De nieuwe regels zouden de oorzaak van de problemen zijn etc etc.
Juist .... Toch opmerkelijk dat iemand die
volgens enkele medeforummers de FIA in zijn zak zou hebben, openlijk commentaar levert op het feit dat de nieuwe regels erg nadelig voor zijn eigen team zijn
De Montezemelo-meneertje riep in het betreffende interview dat de nieuwe regels alleen maar bedoeld waren om de hegemonie van Ferrari zo snel mogelijk te beëindigen.
Ben ik het als Ferrari-liefhebber met hem eens ?
Neen
De directeur moet niet mopperen, hij heeft na 21 jaar droog staan een fantastisch succesvolle periode met zijn ploeg gekend, die ze nog erg lang hebben kunnen volhouden ook ! Het is normaal dat dominante teams na verloop van tijd terugvallen naar een lager niveau als de concurrentie de gaten gedicht heeft.....en gelukkig maar. Als hij het probleem wil oplossen moet ie niet bij de FIA zijn, maar het nummer van Michelin eens uit zijn telefoonklapper trekken, ze hebben nu lang genoeg op Bridgestone gereden
Waarom mijn post ? Omdat ik denk dat de hier vaak bekritiseerde intieme link tussen Ferrari en de FIA niet echt bestaat, in 1999 met het barge-board-incident in Maleisie heeft Ferrari de FIA te kijk gezet, en nu levert men openlijk kritiek op Mosley en zijn regels.
Nu jullie weer