Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mr. Dj M. schreef:Gaaf die Pontiac, maar de F-type vind ik nog de mooiste op deze pagina!
Die is slechts 1:76 dus nog kleiner als ik gewoonlijk verzamel en toch van metaal
M'n vader heeft ook enkele 1:87 modellen in metaal, maar dat is niet altijd even mooi. Hangt een beetje van het model af of ze wel of niet geslaagd zijn. Soms heb ik het idee dat het ook met de originele vormen te maken heeft. Die schaal is toch wat krap voor metalen gietsels kennelijk. Uit vorm zijn sommige dure kunststof modelletjes van BoS en NEO echter ook, dus het zegt niet alles.
Mr. Dj M. schreef:Gaaf die Pontiac, maar de F-type vind ik nog de mooiste op deze pagina!
Die is slechts 1:76 dus nog kleiner als ik gewoonlijk verzamel en toch van metaal
M'n vader heeft ook enkele 1:87 modellen in metaal, maar dat is niet altijd even mooi. Hangt een beetje van het model af of ze wel of niet geslaagd zijn. Soms heb ik het idee dat het ook met de originele vormen te maken heeft. Die schaal is toch wat krap voor metalen gietsels kennelijk. Uit vorm zijn sommige dure kunststof modelletjes van BoS en NEO echter ook, dus het zegt niet alles.
Het is bij Oxford "hit or miss" hoewel de nieuwere voertuigen beter zijn op dit punt naar mijn mening
Hoe kleiner de schaal hoe vaker dit voorkomt denk ik.
Ik schrok dan ook vooral ooit eens van een Ds3 in 1:24 van Welly. Die doen veel goed tegenwoordig, maar dat model was er niet één van. Wat was die misvormt zeg!