Bij deze nog een tweetal foto's van toen ik laatst weer even bezig was met de ministudio. Het blijft leuk om ermee bezig te zijn, je bent zo een uur verder.
Ik heb een van mijn lievelingsmodellen gebruikt, de AutoArt Ford GT die ik al enkele jaren in bezit heb. De eerste foto is er eentje die ik heb gemaakt met kunstlucht, dus beide lampen gebruikt. De andere is er een zonder kunstlicht.
Tenevs heb ik de laatste foto ook gebruikt als avater voor mijn profiel. Weer eens wat anders

Nieuwe modellen ga ik allemaal in de ministudio zetten voor de foto's hier, en in het voorjaar en de zomer, of gewoon wanneer het weer goed is, ben ik van plan om ook nog wat buitenfoto's te maken, vind ik zelf ook altijd leuk.
Een ander nieuwtje is dat er hier tegenwoordig een Toyota Yaris op de oprit staat. De Opel Vectra 2.5 V6 heb ik helaas van de hand moeten doen. De kosten voor reparatie werden aanzienlijk hoog, en dat vond ik het zelf niet meer waard. Van een fijne 2.5 V6 naar een bescheiden 1.3tje is wel een wereld van verschil, maar soms moet je nu eenmaal even rustig aan doen
Ook hoop ik di jaar weer een aantal leuke modellen aan de verzameling toe te voegen!