minichamps klantenservice ?
minichamps klantenservice ?
hoi, ik heb nou al 2 emails gestuurd naar minichamps , omdat ik nieuwe ramen nodig heb voor mijn bmw m3 e30 1:18 . maar ik krijg maar geen reactie ik heb de emails naar info@minichamps.de gestuurd. heeft iemand mischien nog een andere mail adres van minichamps? bij voorbaat dank.
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen

Re: minichamps klantenservice ?
powerline schreef:hoi, ik heb nou al 2 emails gestuurd naar minichamps , omdat ik nieuwe ramen nodig heb voor mijn bmw m3 e30 1:18 . maar ik krijg maar geen reactie ik heb de emails naar info@minichamps.de gestuurd. heeft iemand mischien nog een andere mail adres van minichamps? bij voorbaat dank.
Zal je morgen, 23 mei een nederlands emailadres sturen
probeer het eens bij: info@rodri.nl
motorhead schreef:probeer het eens bij: info@rodri.nl
ik zal eens kijken, want ik heb vandaag 23 mei , eindelijk een email gekregen,
nou dat vindt ik een beetje vreemd voor zo,n groot bedrijf dat ze niks voor je kunnen doen!
geef me dan een mail adres in china ofzo ja toch , nou minichamps alvast bedankt not
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen

motorhead schreef:probeer het eens bij: info@rodri.nl
zo ik heb vandaag van rodri bericht gekregen (binnen een dag)
maar zij hebben op het moment ook geen reserve ramen voor een bmw m3 e30 en ook geen sloop modellen waar ze het vanaf kunnen halen
en niet zoals minichamps 

- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer: