Gezocht modelauto op maat

Plaats hier je advertenties als je een modelauto wilt verkopen of zoekt.
Winkeliers en/of 'zolderkamerhandelaars' zijn hier niet gewenst zonder uitdrukkelijke toestemming van de beheerder.
Je moet minimaal 50 posts hebben om hier een topic te kunnen openen.
Forumregels
Je moet minimaal 50 posts hebben om hier je model te kunnen aanbieden.
Berichten ouder dan 60 dagen worden automatich verwijderd.
Alleen modelauto's te koop aanbieden, al het andere wat niet met modelauto's te maken heeft wordt verwijderd.
Plaats reactie
Loverocco9
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 30 okt 2023 17:46
Schaal: 1:6

Gezocht modelauto op maat

Bericht door Loverocco9 »

Mijn nieuwe vriend heeft een droom auto een Nissan Skyline R34 GT-R in midnight purple. Ik zou heel graag hem een modelauto willen geven van deze auto maar kan er geen (betaalbaar) te vinden. Ik heb foto's van hoe de perfecte versie voor hem eruit ziet. Zou iemand me kunnen helpen iemand te vinden die dit tegen betaling kan doen of dit model te koop heeft? Ik heb flink gezocht maar kan nergens een bedrijf vinden dat maar 1 auto maakt of deze te koop heeft.
Gebruikersavatar
Dutch F1 fan
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 11 feb 2009 21:07
Locatie: Helmond

Re: Gezocht modelauto op maat

Bericht door Dutch F1 fan »

In welke schaal heb je gezocht?
Want van de R34 bestaan modellen in diverse schalen o.a. 1/43, 1/24 en 1/18.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3350
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Gezocht modelauto op maat

Bericht door St. Paul »

Zijn een aantal R43 in paars uitgebracht. V-spec en V-spec II en Z-tune. In 1:43 Kysosho en Autoart (lang geleden en niet meer te koop) en 1:18 (komt er aan).

De 1:43 Kyosho en Autoart kun je nog vinden in 2dehands circuit, Ebay. Met verzenden 100 tot 150 euro. De Autoart 1:18 zal tussen de 250 en 350 euro gaan kosten. Daarvoor moet hij je wss eerst een ring geven haha. Voor de verandering ben je iemand die een model zoekt waar een redelijke optie voor is, maar helaas zal het een dure optie of een lange zoektocht worden.

Mocht het een troost zijn, je vent heeft wel smaak. Het is de mooiste versie en zeker 1 van de mooiere wagens.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie