Curbstone Models schreef:De Ferrari van Michael Schumacher was gewoon snel, alleen lijkt het wel of het niet mag lukken dit jaar. Knap teruggekomen na een dramatisch incident met Coulthard. Alleen de opmerking dat Michael in de weg zo staan vond ik een beetje dom, je kon duidelijk zien dat Villeneuve er zo voorbij ging... De rest stond gewoon aan de verkeerde kant..
maar het is schijnbaar mode om Michael Schumacher af te gaan zitten zeiken op nix af....
Volgens mij mag er ook niks over MS gezegd worden zonder dat dit leidt tot commentaar dat iedereen hem afzeikt lijkt het wel. Ik heb MS met half aan gort gereden wagens nog sneller naar de pits zien snellen. Hij maakte zich op zijn minst verdacht door daar zo langzaam te gaan. Rede was er vind ik niet. Het rijtje dat er opgebouwd werd leide hooguit sneller tot de safetycar. Maar goed hij is zelf 1 van de personen geweest die daar uiteindelijk het minste aan had.
Ik vond deze race toch wel 1 van de betere. Je weet dat in Monaco in een race weinig gebeurd omdat het te smal is. Dus dat eerste gedeelte gebeurde dan wel weinig maar toch heeft Monaco altijd wel iets in de mouw hangen, je weet alleen niet wanneer het komt.
Na de "simpele" 1e plaats kwamen een bevochten en verdiende 2e, 3e en 4de plaats.

Inhaal acties (goede en minder goede), close racing, teammaten die elkaar het vuur aan de schenen legde (zelfs MS ging Rubens eigenhandig voorbij en niet op commando), en de moteurs die zoals Boerke zegt uit hun dak gingen, kortom wat mij betreft worden ze niet beter in Monaco.

Helaas dat Coulthard en de andere RBR uitvielen. Als David een nu een 3de plek gehaald had misschien was de kans op een modelletje wat groter geweest dan.