Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Vandaag eens begonnen met het opknappen van de Dinky Toys. 2 spuitbussen gekocht met creme kleur en licht blauw. De Ford Transit heb ik uitgeboord en de eerste laag blauw gegeven. De Somerset is 2 tone gespoten, zoals hij er vroeger uitzag. Ik vind hem erg mooi, wat vinden jullie ervan tot nu toe?
De Fordson truck en Vespa heb ik de verf die erover zat afgehaald en ik denk erover om ze zo te laten, omdat de orginele verf nog redelijk goed was. Via MK Models heb ik alle missende onderdelen, banden en decals bestelt. De Dyane is ook creme gespoten, maar die wacht op de moterkap. De transit wacht op zijn rechterachterdeur. De Vespa heeft kleine afwijkende banden.
De electrische melkwagen is nu weer in orginele kleur gespoten en dan moet er nog het logo op van de melkmaatschappij.

De Fordson truck en Vespa heb ik de verf die erover zat afgehaald en ik denk erover om ze zo te laten, omdat de orginele verf nog redelijk goed was. Via MK Models heb ik alle missende onderdelen, banden en decals bestelt. De Dyane is ook creme gespoten, maar die wacht op de moterkap. De transit wacht op zijn rechterachterdeur. De Vespa heeft kleine afwijkende banden.
De electrische melkwagen is nu weer in orginele kleur gespoten en dan moet er nog het logo op van de melkmaatschappij.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
andre schreef:De somerset ziet er weer goed uit nu nog de andere
Peter Parker schreef:Een pakje uit het verre Belgie, kijk eens goed forum leden wat klopt er niet aan welk model?
Al sla je me dood , ze zien er voor mij "normaal" uit
nee dat zullen we niet doen das terminaal daar kom je niet meer van terug ,tip heeft wat met de porsche te maken

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Donkervoort
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik heb het model van Solido zelf ook.
De bestickering van de #9 Martini Porsche is niet juist. De martini kleuren horen niet over de zijkant van de achterspoiler e.d. te lopen. De hele zijkant klopt voor geen meter trouwens ...

De bestickering van de #9 Martini Porsche is niet juist. De martini kleuren horen niet over de zijkant van de achterspoiler e.d. te lopen. De hele zijkant klopt voor geen meter trouwens ...

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en