bmw m3 e30 1:18 getuned!!

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
powerline

bmw m3 e30 1:18 getuned!!

Bericht door powerline »

ik heb een raceversie van een bmw m3 e30 omgebouwd naar een straatversie en getuned!!! kijk even op mijn site het is de moeite waard en laat even weten wat je ervan vindt (van de bmw)

http://spaces.msn.com/members/modelcarz/

op de site staat wat er allemaal aan is gedaan. grt stephan.
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
DTM

Bericht door DTM »

Mooi en zeker knap gedaan! :thump_up: Zou het zelf (nog) niet durven met zo'n dure auto. Alleen de velgen vind ik zelf ontzettend nep, veel te groot en te plastic-achtig maar dit is een kwestie van smaak.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Het ziet er wel aardig uit... alleen de speaker rechts in de kofferbak is dat een plaatje?
De 3 speakers die je door het zijruitje ziet zijn beter. :mrgreen:
W-J

Bericht door W-J »

Mooi gedaan hoor :worshippy: . De velgen vind ik alleen wat te groot, maar voor de rest ziet hij er heel goed uit.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Heel mooi geworden, alleen had een ander soort velg gekozen. Maargoed smaak verschilt. Ga zo door met verbouwen :thump_up:
Afbeelding
coolpappa04
Schaal: 1:18

Bericht door coolpappa04 »

ziet er mooi uit :thump_up: ,alleen spijtig dat de foto's niet echt duidelijk zijn,dus ik ben benieuwd naar meer :dance: laat maar komen
Afbeelding
powerline

Bericht door powerline »

coolpappa04 schreef:ziet er mooi uit :thump_up: ,alleen spijtig dat de foto's niet echt duidelijk zijn,dus ik ben benieuwd naar meer :dance: laat maar komen

ik heb nog wat nieuwe foto,s gemaakt, mischien zijn die iets duidelijker. :angel: grt stephan.
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
coolpappa04
Schaal: 1:18

Bericht door coolpappa04 »

powerline schreef:
coolpappa04 schreef:ziet er mooi uit :thump_up: ,alleen spijtig dat de foto's niet echt duidelijk zijn,dus ik ben benieuwd naar meer :dance: laat maar komen

ik heb nog wat nieuwe foto,s gemaakt, mischien zijn die iets duidelijker. :angel: grt stephan.

de zeteltjes zijn van recaro :drool: :drool: :drool: :worshippy: super mooi deze wil ik ook wel eens vinden voor een model op 1/18,ook de motorafwerking is goed geslaagd :thump_up: keep up the good work stephan :dance:
Afbeelding
Plaats reactie