Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Als je die ene lange baan verder naar links legt en die ander aan de binnenkant dan klopt het wel ongeveer lijkt het wel. Martini Racing decals en al die andere zitten er wel allemaal op zo te zien. Alleen allemaal op andere plaatsen.
Misschien door dezelfde persoon gebouwd of een foutje in de tekening.
Denk toch dat de fout bij Solido ligt. Geeft die immers niet aan waar de decals moeten komen.
Houdt er rekening mee dat het hier om speelgoed auto's gaat en niet om verfijnde modellen. Burago is ook zo verschrikkelijk slordig met bestickering
jonnoT schreef:Denk toch dat de fout bij Solido ligt. Geeft die immers niet aan waar de decals moeten komen. Houdt er rekening mee dat het hier om speelgoed auto's gaat en niet om verfijnde modellen. Burago is ook zo verschrikkelijk slordig met bestickering
fout john want bij solido moest je alle stickers er zelf op doen,maar het is soms zeer onduidelijk te zien hoe het moest
Ik heb een model gekocht wat afwijkt van mijn personen wagens, maar die ik in Suriname vaak zag rondrijden. Waarschijnlijk hebben ze ze overgenomen van Amerika. Het is een Siku model, deuren kunnen mooi open en hoewel hij ruw van opzet is vind ik het een leuke herinnering aanwinst. Ik zit er aan te denken om hem wat aan te passen. De motor is plastic zwart en wil ik zilverkleurig maken en net als in Suriname moet hij vies worden.