Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
voor 6,25 per maand zo'n capeciteit hebben heb ik er wel voor over. Ik weet nog niet wat ik verder wil gaan doen, maar misschien komt die hoeveelheid vrije geheugen wel van pas , en als je een 250 auto's heb en daar bv. 4 foto's van wilt laten zien zit je al op 1000 foto's
Muiter schreef:Even voor het idee hoeveel 10 Gb is, deze website had in december 13 Gb aan dataverkeer.
Maar ik heb dan ook Mclarens natuurlijk. Stijgt de prijs gelijk met het aantal gb? 1 gb is 5 euro, 10 gb 50 euro? En geldt hetzelfde voor de grote van je site? Als dat zo is misschien kun je misschien een richtprijs geven voor 10 mb met 1 gb verkeer b.v. Dan kun je zelf beetje berekenen hoe en wat.
al die termen zeggen mij helemaal niks ,maar vind het wel wat hebben zou er zeker wat geld voor over hebben ,maar met mijn verzameling zou het mischien een dure aangelegenheid worden ,en heb ook al een betaal site dus is het dan nog wel rendabel,om nog eens wat te gaan bij betalen ,ik weet het niet de kenners onder de forum leden kunnen mij mischien wel helpen .maar in princiepe zou ik wel betalen
tip voor iedereen: neem een .tk domeinnaam. Het is een doorlinkservice, en het is gratis. Je site blijft dus op dezelfde plaats staan, met een handigere url!
Jos schreef:tip voor iedereen: neem een .tk domeinnaam. Het is een doorlinkservice, en het is gratis. Je site blijft dus op dezelfde plaats staan, met een handigere url!
Ik heb er ook een. Maar het is wel met een popup-reclame, en laatst moest je zelfs plots even over een hele ander site heen naar je eigen site komen en viel ie een paar keer uit. En je betaalt nog steeds voor de ruimte op een server, Victor had het over site en domeinaam dus ik neem aan dat die 9 euro naam, ruimte en bandbreedte inhouden.
in je "myDotTK" kan je die pop-ups uitzetten. Ikzelf heb webspace gebruikt van de universiteit waar ik studeer. Maar tegenwoordig heeft elke provider toch een stukje webspace voor zijn klanten....
Jos schreef:tip voor iedereen: neem een .tk domeinnaam. Het is een doorlinkservice, en het is gratis. Je site blijft dus op dezelfde plaats staan, met een handigere url!
Ik heb er ook een. Maar het is wel met een popup-reclame, en laatst moest je zelfs plots even over een hele ander site heen naar je eigen site komen en viel ie een paar keer uit. En je betaalt nog steeds voor de ruimte op een server, Victor had het over site en domeinaam dus ik neem aan dat die 9 euro naam, ruimte en bandbreedte inhouden.
inderdaat st paul en ik zou al erg veel wagens moeten hebben om deze te overschrijden en gelukkig geen reclame want daar heb ik een bloedhekel aan trouwens mijn domeinaam is gekoppeld aan mijn site.
http://www.ayrtonsennadasilva0.be ,kom je automatisch op mijn betaal site