GP van Europa

- ferrari expert
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
The bullshit stops when the flag drops!
Zoals Olav Mol het altijd zo mooi weet te zeggen.
Ik geef Ferrari ook niet zo veel kans meer dit jaar.
Races winnen zit er misschien nog wel eens in, maar het wk?
Ben errug blij dat "mijn team" Williams weer op de goede weg is.
Ook super dat Heidfeld de eerste pole voor het team (dit jaar) scoort.
Zal weer pijnlijk zijn voor Webber (na de uitslag van Monaco).
Het begint er op te lijken dat Heidfeld langzaam aan de positie van 1e man binnen het team voor zich opeist
Allen een spannende race toegewenst!
Mvg Monty
Zoals Olav Mol het altijd zo mooi weet te zeggen.
Ik geef Ferrari ook niet zo veel kans meer dit jaar.
Races winnen zit er misschien nog wel eens in, maar het wk?
Ben errug blij dat "mijn team" Williams weer op de goede weg is.
Ook super dat Heidfeld de eerste pole voor het team (dit jaar) scoort.
Zal weer pijnlijk zijn voor Webber (na de uitslag van Monaco).
Het begint er op te lijken dat Heidfeld langzaam aan de positie van 1e man binnen het team voor zich opeist

Allen een spannende race toegewenst!
Mvg Monty
- Curbstone Models
- Contacteer:
Het is altijd mooi om een nieuwe polesitter te hebben, en laten we wel zijn.. het werd toch wel eens tijd dat QuickNick ook eens een keer de kans krijgt om te laten zien hoe snel hij nu eigenlijk is...
Mooiste vind ik toch wel dat Trulli (uitgespuugd bij Renault en omgeruild voor Fisichella) het ongelovelijk goed doet....
Het beloofd zeker een mooie wedstrijd te gaan worden. Michael Schumacher komt van de (voor hem inmiddels bekende) tiende startplaats en zal dus alles uit de kast moeten rijden om nog in het kampioenschap iets van betekenis te kunnen doen. Renault mag zich toch ook wel een beetje zorgen gaan maken. Hadden ze het enkele weken geleden nog over een "bijna zeker" kampioenschap en hoefde ze nog alleen maar tweede plaatsen te rijden. Nu zal Alonso toch even zijn tanden in het stuur moeten zetten.
Vrijwel zeker aan de kant gezet bij Jordan vanaf de volgende race, rijdt Monteiro toch nog maar even zijn teammate aan flarden... lekker een lange neus trekkende naar Jordan...
Tja... en dan Albers... wat is er toch aan de hand bij Albers... het lijkt wel niet te mogen lukken voor de simpathieke Nederlander... Langzaam in de kwallies... langzaam in de race... Gelukkig valt Frietbakker regelmatig uit in de race, anders had het toch inmiddels een farce geworden....
En dan ook nog de geruchten dat Barrichello aan de kant gezet gaat worden door Ferrari... mijn hemel... zou dit dan toch betekenen dat Michael Schumacher er mee gaat stoppen. Ik kan mij herinneren dat Jean Todt ooit gezegd heeft dat Rubens bij Ferrari mocht blijven rijden totdat Michael Schumacher zijn helm aan de spreekwoordelijke wilgen zou hangen. Zou Rubens daarom zo fel gereageerd hebben op de inhaalactie van der UberWeltMeister...
En wat te zeggen van Jenson Button, die met de BAR helaas geen deuk in een pakje boter heeft gereden... Zou Williams besloten hebben om volgend jaar toch maar door te gaan met Nick en Mark, die het overigens uitstekend met elkaar kunnen vinden... Jenson zou ook volgend jaar bij BAR blijven.... Op deze prognose is zeker de term silly in Silly Season van toepassing...
En wie zou dan het stoeltje bij Ferrari gaan vullen.... Toch niet QuickNick hoop ik... want als Ferrari volgend jaar toch weer met de banden van Bridgestone aan de start verschijnt zie ik het somber in... en tweede viool naast Schumacher is toch ook niet een rol die Nick zichzelf ziet vervullen... Zou de inmiddels lovend over Michael's inhaalactie op Monaco sprekende Jenson Button al contacten hebben met Ferrari......
Wel vrees ik dat Michael Schumacher het niet gaat halen deze zomer... ik hoop maar niet dat hij zich gaat stuk bijten op het feit dat het niet mag lukken... want F1 zonder Schumi 1 ... daar ben ik nog niet klaar voor.....
Ik verwacht een mooie race op de ring morgen... en als winnaar... ik zie toch Kimi Raikonnen wel winnen... en Alonso... we zullen zien...
Mooiste vind ik toch wel dat Trulli (uitgespuugd bij Renault en omgeruild voor Fisichella) het ongelovelijk goed doet....
Het beloofd zeker een mooie wedstrijd te gaan worden. Michael Schumacher komt van de (voor hem inmiddels bekende) tiende startplaats en zal dus alles uit de kast moeten rijden om nog in het kampioenschap iets van betekenis te kunnen doen. Renault mag zich toch ook wel een beetje zorgen gaan maken. Hadden ze het enkele weken geleden nog over een "bijna zeker" kampioenschap en hoefde ze nog alleen maar tweede plaatsen te rijden. Nu zal Alonso toch even zijn tanden in het stuur moeten zetten.
Vrijwel zeker aan de kant gezet bij Jordan vanaf de volgende race, rijdt Monteiro toch nog maar even zijn teammate aan flarden... lekker een lange neus trekkende naar Jordan...
Tja... en dan Albers... wat is er toch aan de hand bij Albers... het lijkt wel niet te mogen lukken voor de simpathieke Nederlander... Langzaam in de kwallies... langzaam in de race... Gelukkig valt Frietbakker regelmatig uit in de race, anders had het toch inmiddels een farce geworden....
En dan ook nog de geruchten dat Barrichello aan de kant gezet gaat worden door Ferrari... mijn hemel... zou dit dan toch betekenen dat Michael Schumacher er mee gaat stoppen. Ik kan mij herinneren dat Jean Todt ooit gezegd heeft dat Rubens bij Ferrari mocht blijven rijden totdat Michael Schumacher zijn helm aan de spreekwoordelijke wilgen zou hangen. Zou Rubens daarom zo fel gereageerd hebben op de inhaalactie van der UberWeltMeister...
En wat te zeggen van Jenson Button, die met de BAR helaas geen deuk in een pakje boter heeft gereden... Zou Williams besloten hebben om volgend jaar toch maar door te gaan met Nick en Mark, die het overigens uitstekend met elkaar kunnen vinden... Jenson zou ook volgend jaar bij BAR blijven.... Op deze prognose is zeker de term silly in Silly Season van toepassing...
En wie zou dan het stoeltje bij Ferrari gaan vullen.... Toch niet QuickNick hoop ik... want als Ferrari volgend jaar toch weer met de banden van Bridgestone aan de start verschijnt zie ik het somber in... en tweede viool naast Schumacher is toch ook niet een rol die Nick zichzelf ziet vervullen... Zou de inmiddels lovend over Michael's inhaalactie op Monaco sprekende Jenson Button al contacten hebben met Ferrari......
Wel vrees ik dat Michael Schumacher het niet gaat halen deze zomer... ik hoop maar niet dat hij zich gaat stuk bijten op het feit dat het niet mag lukken... want F1 zonder Schumi 1 ... daar ben ik nog niet klaar voor.....
Ik verwacht een mooie race op de ring morgen... en als winnaar... ik zie toch Kimi Raikonnen wel winnen... en Alonso... we zullen zien...
Curbstone Models schreef:Het is altijd mooi om een nieuwe polesitter te hebben, en laten we wel zijn.. het werd toch wel eens tijd dat QuickNick ook eens een keer de kans krijgt om te laten zien hoe snel hij nu eigenlijk is...

Curbstone Models schreef:En dan ook nog de geruchten dat Barrichello aan de kant gezet gaat worden door Ferrari... mijn hemel... zou dit dan toch betekenen dat Michael Schumacher er mee gaat stoppen. Ik kan mij herinneren dat Jean Todt ooit gezegd heeft dat Rubens bij Ferrari mocht blijven rijden totdat Michael Schumacher zijn helm aan de spreekwoordelijke wilgen zou hangen. Zou Rubens daarom zo fel gereageerd hebben op de inhaalactie van der UberWeltMeister...
Ja ik zat hier ook van te kijken. Barrichello heeft zich jaren voorbeeldig gedragen maar op en na Monaco (en eerder haalde hij ook al uit naar het team) kan Farrari en MS weinig goeds bij hem doen. En een grote mond tegen je baas betekend dat deze je of niets kan doen of je toch al weet dat het einde nabij is. In de F1 kan dat alleen maar het 2de zijn.
Zelfs MS liet op Monaco zien dat weinig van de oude waarden nog heilig zijn. Waar hij normaal behoudend is en de punten veilig stelt haalde hij Barrichello toch eigenhandig en hard (maar wel clean en goed) in. De slechte resultaten, het vechten op de baan ipv teamorders en de grote mond van Barrichello bij elkaar genomen krijg ik het idee dat ze verwacht hadden weer een jaar simpel naar het kampioenschap te lopen en ik denk dat Barrichello weet dat als het jaar helemaal mislukt daar toch iemand de schuld voor moet dragen en hij 1 van de personen is die automatisch op de schopstoel komt te zitten, zeker als MS over zijn positie zit na te denken.
Schumacher heeft in de jaren tussen zijn eerste WC en de huidige reeks ook al aangegeven te willen stoppen toen het niet lukte. Maar zolang hij won bleef hij rijden en ik denk dat ie nu baalt dat ie vorig jaar niet gestopt is. Wat ik overigens wel een zwaktebod zou vinden als ie nu gelijk stopt. Leeftijd of niet, vorig jaar kwam stoppen helemaal niet in zijn vocabulaire voor.
Ik hoop dat ze toch nog wat terug komen en zich gaan mengen in de strijd met BMW Toyota en Kimi. En Alonso, daar zie ik het somber voor in. Het lijkt wel of ze de max al uit die auto hebben voor dit jaar. Hij moet maar erg hard gaan bijten in dat stuur dan.
- Curbstone Models
- Contacteer:
Ik had er natuurlijk al rekening mee gehouden dat Michael Schumacher na 2006 er mee zou stoppen, maar in een jaar stoppen waarin het allemaal niet lukt zou ik onwaardig vinden voor een wereldkampioen van zijn formaat. Beter had het geweest om hetzelfde te doen als Alain Prost, die wél wist wanneer hij de laatste noten moest spelen....
En Barrichello... die zou nog maar eens naar de beelden van de laatste minuut van de Grand Prix van Frankrijk van vorig jaar moeten kijken....
En Barrichello... die zou nog maar eens naar de beelden van de laatste minuut van de Grand Prix van Frankrijk van vorig jaar moeten kijken....

Curbstone Models schreef:Ik had er natuurlijk al rekening mee gehouden dat Michael Schumacher na 2006 er mee zou stoppen, maar in een jaar stoppen waarin het allemaal niet lukt zou ik onwaardig vinden voor een wereldkampioen van zijn formaat. Beter had het geweest om hetzelfde te doen als Alain Prost, die wél wist wanneer hij de laatste noten moest spelen....
De kunst van het op je piek stoppen is er maar voor weinig weggelegd. Ik denk dat dit jaar ze echt zwaar verrast heeft, mij ook trouwens.
117ayrton schreef::D st_paul nu begrijp ik jou nu echt even niet hoor, als McLAREN fan wil je nu weer dat ferrari er weer boven op komt,terwijl dat het nu eens leuk is dat michael op zijn donder krijgt,als ze weer gaan beginnen winnen zal hij weer niet stoppen die duitse baron![]()
Ik zei ook niet dat ie moest winnen. Maar gewoon een beetje in de buurt rijden en toch net niet winnen dan is de vernedering nog groter.

Maar dat Kimi de beste is in die strijd tussen 4 teams... Dat staat als een paal boven water.

Nou, dat bij die start wat gebeurde had ik goed.
Bedoelde het wel heel anders maar goed. Verder een saaie rot-race. 1,5 uur gaan zitten wachten op mensen die een foutje maken of iets dat kapot gaat. Weer een echte uithouder wint race.
Waar de vorige race Renault het haasje was plukten ze nu zelf de vruchten van. En grote vruchten ook. Kimi hoeft ook niet echt backup te verwachten.
Ik verwacht vandaag of morgen wel commentaar van een bepaalde rijder over dit circuit. Het is toch vrij gevaarlijk om te rijden liet hij zien.

Ik verwacht vandaag of morgen wel commentaar van een bepaalde rijder over dit circuit. Het is toch vrij gevaarlijk om te rijden liet hij zien.

een 3de en 5de plek voor de Ferrari's, ze doen weer mee
Op het einde was het wel sensationeel vond ik, hoe Alonso terugkwam op Raikkonen in die voorlaatste ronde... Gezien de staat van Kimi's voorband had ik eerder gedacht dat die het zou gaan begeven dan de ophanging. Hoewel, er zaten wel serieus wat vibraties op die rechter voorkant!!
Jammer voor McLaren, ze hebben da nog al meegemaakt zo in die laatste ronde
Ferrari site titelt: "Back to the Podium". Een titel zit er echter niet meer in vrees ik. Ze hebben hun ongelofelijke tijd gehad hé. Zolang ze maar weer MEEDOEN en het SPANNEND blijft!!!

Op het einde was het wel sensationeel vond ik, hoe Alonso terugkwam op Raikkonen in die voorlaatste ronde... Gezien de staat van Kimi's voorband had ik eerder gedacht dat die het zou gaan begeven dan de ophanging. Hoewel, er zaten wel serieus wat vibraties op die rechter voorkant!!
Jammer voor McLaren, ze hebben da nog al meegemaakt zo in die laatste ronde

Ferrari site titelt: "Back to the Podium". Een titel zit er echter niet meer in vrees ik. Ze hebben hun ongelofelijke tijd gehad hé. Zolang ze maar weer MEEDOEN en het SPANNEND blijft!!!

- hanzjepanzje
Nou vond het wel een leuke race, maar had dat wat Kimi gebeurde liever Alonso toegewensd. Was blij te zien dat Ferrari in ieder geval een beetje vooraan reed en die hele discussie over schumacher stoppen: Tsja als hij niet wil stoppen kan het ook zo zijn dat Ferrari schumacher laat stoppen. Ze kunnen ook inzien dat hij een van de oudsten (zo niet DE oudste) op het veld is. Als Ferrari dit jaar niet vaker op het podium finisht denk ik dat Schumacher EN Barrichello gaan nadenken over stoppen. En dat Schumacher gaat stoppen als het een jaar niet goed gaat vind ik niet slap. Ik zou het ook doen. Niemand kon zien aankomen dat het zo slecht zou gaan (althans tot nu toe) en tsjah de man heeft 7 titels op zak. Waarom niet stoppen? Hij heeft een banksaldo als dat van een klein land en als ik hem was, als het dit jaar niet beter gaat, zou ik stoppen. Ik hoop alleen dat Ferrari goed gaat nadenken over wie zijn stoel gaat vullen... Ik heb geruchten gehoord over Fernando Alonso, Heidfeld en Valentino Rossi. Het lijkt me leuk als die laatste komt, maar dan moet hij wel hebben bewezen dat hij kan sturen.
Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho