Renault SPORT! VOLLEDIGE collectie! + 1:1 project
- Jolly Club

Ooit met een 1:1 bezig geweest, maar we werden het over de prijs niet eens

Heerlijke bakkies, die Calberson is ook prachtig, misschien ooit nog de Monte Carlo versie voor mij....Tour de France is geen WK

Heb mijn eerste Universal Renaultje ook een tijdje nu en ik moet zeggen dat het supermooie modelletjes zijn

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Droes schreef:Bedankt voor alle reacties![]()
doet me deugd, ben lang niet zeker of mijn verzameling hier wel in de smaak valt, blijkbaar zijn er toch al meerdere reacties

groeten 117 ayrton
Update 30-5-05
Jaja totaal onverwacht ben ik hier terug met een update'je..
Mijn ouders waren uitgenodigd op de opening van een nieuw Renault magazijn in Mol.
Daar stonden ook een paar schaalmodellen waarvan ze er een paar meegebracht hebben..
5 Turbo
Clio Police
Clio Trophy
en deze toch wel heel bijzondere Spider Michelin versie
Buiten de 5 turbo en de clio trophy niet meteen de modellen die ik zou kopen, maar als je ze krijgt is het altijd leuk ntl
Greetz
Droes
Jaja totaal onverwacht ben ik hier terug met een update'je..
Mijn ouders waren uitgenodigd op de opening van een nieuw Renault magazijn in Mol.
Daar stonden ook een paar schaalmodellen waarvan ze er een paar meegebracht hebben..
5 Turbo
Clio Police
Clio Trophy
en deze toch wel heel bijzondere Spider Michelin versie
Buiten de 5 turbo en de clio trophy niet meteen de modellen die ik zou kopen, maar als je ze krijgt is het altijd leuk ntl

Greetz
Droes
- ferrari expert
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Leuke update, zeker als het onverwacht is.
Ik had van de week afscheidsreceptie van mijn werk en mocht ook even shoppen in de lokale modelautozaak
Ik had van de week afscheidsreceptie van mijn werk en mocht ook even shoppen in de lokale modelautozaak

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en