Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nou... Ik lees 3x rondo in de naam van het topic. Ik denk lekker. Staan er nieuwe modelauto's... Maar ja, ik had het kunnen weten dat de duivel me hier probeerde te verleiden. Je hebt toch 666 posts...
Wat een grappige nieuwe wagens. Alleen vraag ik me af. Dat achterwiel. Daar kwamen banden op te liggen die het 24 uur vol hielden? Verwisselen kost aardig wat tijd lijkt me. Toen die nmr 4 en 5 over LeMans knalde moest ik nog 4 dagen zwemmen.
ik heb er ook van die bakker maar twee van de drie die je laat zien heb ik niet wat ik ook koop van le mans het is hopeloos ,de mike blijft de world champion van le mans .
Wat een grappige nieuwe wagens. Alleen vraag ik me af. Dat achterwiel. Daar kwamen banden op te liggen die het 24 uur vol hielden? Verwisselen kost aardig wat tijd lijkt me.
Valt wel mee hoor. Er zijn in de loop der jaren wel meer auto's geweest met dichte achterwielkasten. Met name eind 80, begin 90 (denk maar aan de winnende Jag van Lammers). Er waren toen nog geen chicanes op de Mulsanne Straight en topsnelheden liepen tegen de 400 km/h. Dan helpt ieder beetje stroomlijn
Bij de Jag's haalde ze simpel een plaat weg als ze wielen gingen wisselen, maar bij deze is er voldoende ruimte tussen plaatwerk en band om het wiel er tussenuit te peuteren. Pitstsops op LM gaan sowieso niet zo snel als in de F1.
Heb Geri wel eens bij Top Gear gezien gezien als Star in a reasonably priced car, maar wist niet dat Ginger Spice ook al de 24 uur achter haar naam had staan
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -