Ik ben aan mijn eerste project begonnen: het ombouwen van een Caterham Super Seven van Wemi Models naar een Donkervoort. Wat voor type Donkervoort het gaat worden staat nog niet helemaal vast, maar ik denk een S8AT of de eerste D8. Ik heb drie Caterhams dus onderdelen genoeg

Dit moet gebeuren:
- Donkervoort interieur
- Donkervoort achterkant
- Donkervoort voorkant
- Donkervoort velgen (die zoek ik nog)
- Uitlaat veranderen
- Koplampen naar beneden
- Andere lak geven
- Het model mooier maken dan de Donkervoorts van replicars

Met spuiten heb ik geen ervaring, dus heb ik jullie hulp denk ik wel bij nodig. Nu ben ik nog maar aan het voorwerken, dus spuiten in nog niet aan de orde.
Dit is het originele model:

Dit de onderdelen:

Dit is wat ik tot nu toe heb gedaan:

Update maandag 13 juni 2005
Het interieur is zo goed als af. Ik heb er een Donkervoort dasbord van gemaakt, op het stuur een stipje rode verf gedaan (moet logo voorstellen, beter kan ik het niet krijgen), pook alluminium, gordels rood en wat bijgeschaafd. Waarschijnlijk komt er ook nog een handrem bij, dan is hij helemaal compleet. Foto: (helaas kreeg ik hem niet scherper)

Nieuwe interieursfoto:

Update vrijdag 24 juni 2005
De uitlaat is af. Het is een S8A uitlaat geworden, met 2 kleine uiteinden. Hier de foto's. Hij is dus van de linkerkant naar de rechterkant geplaatst + uitlaatstuk er achter geplaatst,

Oud en nieuw:

Ik heb hem gespoten, maar (het was de eerste keer dat ik een model ging spuiten) het is niet naar mijn zin. Dus volgende keer nog een keer. De kleur is wel super!