Le Mans 2005

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Weersverwachtingen worden met de dag beter :thump_up: , zaterdag en zondag 27 graden en 20% kans op regen.

Rest van de week wordt ook droog weer verwacht :dance:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

A Yes, zonnebrand spullen mee en regenjas kan in de kast blijven :dance:
Curbstone Models
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

maar een extra 24 blikjes zonnebrand erbij gehaald....
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik vind die wagen heel mooi er moet voor mij niets meer veranderen.en oef eindelijk weer eens wat kleur.hoop dat ze het goed doen. die ouwe vos van een jan lammers is een van mijn lievelingsrijders,na jacky ickx natuurlijk :mrgreen: ben belg voor iets.
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

peter kox op pole in zijn klasse en dat is het enigste goede nieuws. want spyker staat helemaal laats en racing for holland 11de :cry: voor de belgen g-force racing als eenalaatste doordat ze een crash hadden weet alleen niet wanneer dat was
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
St. Paul

Bericht door St. Paul »

In 24 uur kan er zoveel gebeuren.... Kl*te om hier te zitten maar goed. Hopelijk zendt Eurosport flink wat uit.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Gisteravond even de gids doorgespit St.Paul, wist je trouwens dat in het Veronicablad de programma-informatie voor Zondag pas bij de nietjes begint :think: baggerblad :nuts: ...

Eurosport en RTL5 zenden flinke stukken uit, jammer dat ik zondagmiddag naar een feestje moet, en dus de finish niet live ga zien :?

Had zo graag Frank en Polo na de race willen zien rennen op start/finish met de Modelautoforum.nl-vlag en Schumi zien struikelen over een pitspoes en dat Peter Parker en Curbstone hem dan samen oprapen en meedragen , en Le Mike :?: Die blijft onverstoorbaar plaatjes schieten en genieten van z'n toekomstige aanwinsten :mrgreen:

Pescarolo's ( met Loeb :dance: ) voorlopig op de eerste startrij en de Aston vooraan in zijn klasse, kon wel een mooie 24 uur worden :drool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:Gisteravond even de gids doorgespit St.Paul, wist je trouwens dat in het Veronicablad de programma-informatie voor Zondag pas bij de nietjes begint :think: baggerblad :nuts: ...

Eurosport en RTL5 zenden flinke stukken uit, jammer dat ik zondagmiddag naar een feestje moet, en dus de finish niet live ga zien :?

In de bladen die ik lees begint het leuke vaak pas bij het nietje... :eh: :mrgreen:

Ik plan niks in voor het weekend. Ik denk ook dat het een interessant weekend gaat worden. Audi gaat het zwaar krijgen denk ik. Volgens mij kan het zondag best wel een verrassing worden. :dance:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

De officiele poster van le mans, ik vind ze altijd zo mooi.

Afbeelding

ff werk snel afronden en dan om 19.00 de bus in. Zal mooie foto's maken voor het forum en Gijs is klaar voor de reis :mrgreen:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Veel plezier Peter, en doe ze de groeten! :thump_up:
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

veel plezier in le mans :thump_up:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

ik wens je ook veel plezier in le mans,en vergeet geen foto's van al dat mooie's te nemen ,dus ook de vrouwen niet vergeten peter :mrgreen:
Vincent

Bericht door Vincent »

117ayrton schreef:ik wens je ook veel plezier in le mans,en vergeet geen foto's van al dat mooie's te nemen ,dus ook de vrouwen niet vergeten peter :mrgreen:

ouwe snoeper :mrgreen:
Grab life by the horns.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Helaas, de Pescarolo wagens hebben het niet gehaald. Toch weer een Audi op 1. En de Aston Martins beide close geweest maar toch weer zo ver. Maar ja dat is LeMans. Ik hoorde dat AA de Aston 1:18 sealed body gaat maken. Dat wordt een uitstapje want die komt er dan zeker 1 van Peter Kox. :worshippy:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D JACKY ICKX is voor goed zijn record kwijt :cry: :cry: :cry: de Deen tom kristensen doet het nu al 7 keer en als ik het goed heb ook achter elkaar. :thump_up: :thump_up:
Plaats reactie