Hier mijn aankopen van Le Mans, ik heb me ingehouden, maar er was veel leuks te zien en hier en daar tussen de prijzen was wel iets goedkopers te vinden. Heel veel Bizarre, echt iets voor jou Vic!
Dit zijn 2 handgeschilderde 1:24 figuurtjes die echt bij Le Mans horen. De Hawaiian girl en een van start rennende coureur, zoals dat voor 1971 nog gebeurde. Er was nog een teambaas, maar het werd me te duur en op zaterdag was de pin automaat (maar 1tje op het hele circuit!!!) leeg.
Er waren zoveel modelauto kramen, dat het kiezen moeilijk was en ik moest ook aan de uitgave denken. Ik zag zelfs kramen met Dinky Toys met doosjes, maar die vroegen al prijzen rond de 40-50 euro.
Deze 2 Ferrari's zijn van Solido, het zijn heruitgave van hun vroegere modellen. Ik vond ze zooooooo mooi en voor een kleine prijsje beide. Het moment dat ik ze kocht kwam ik de mede forum leden tegen. Op een circuit van 230.000 mensen, vind ik het knap dat jullie me herkenden

.
Ten slotte deze Dinky Toys Porsche 914 die ik met Frank in Le Mans ruilde. Het grappige eraan is dat hij onder een knopje heeft om de zwarte motorkap te openen.
Nou heb ik ook nog een DVD gekocht van de Le Mans race 2004, maar die krijg ik later deze maand op mijn verjaardag. (O wat een verrassing!!! Hoe wisten jullie dat???)