Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bracer schreef:Had je die gele Stratos niet laatst verkocht? Iig, blijven prachtige wagens die Straat-ossen en de BMW en Ford krijgen ook een dikke
De vorige gele Stratos is inderdaad verkocht(deze had nog in mijn vitrinekast gestaan) en daar ik het jammer vond heb ik hem maar opnieuw gekocht (zoals je ziet nieuw in de ovp met de transportbandjes errond)
Tijdens de rally van Ieper heb ik de 206 WRC Gronholm New-Zealand gekocht(eigenlijk gekregen van het vrouwtje ).Van Autoart 1/18.Zal mooi staan naast de Panizzi.
De_Modelautogarage schreef:Mooi model vind alleen deze soort velgen niet mooi maar auto art heeft er een mooi model van gamaakt
De Panizzi heeft spaakvelgen en deze niet.Het zijn de mooiste velgen niet maar met deze velgen is het een andere uitvoering en dat is nu juist wat ik zoek