Schumon's Hongwell 1/43 verzameling UPDATE 1-04-2006

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
tom

Bericht door tom »

Volgens mij stonden er bij de Kruidvat (ja, dit keer wel! :?) een tijdje geleden ook Hongwells voor een vriendelijke prijs.

Zijn inderdaad erg leuke modellen, originele onderwerpkeuze en behoorlijke detaillering voor een zeer fijne prijs. Ik heb bij de Action eens een hele serie Hongwell 1:43 Porsches gekocht voor 89 cent per stuk! :shock:
Kale
Schaal: 1:64

Bericht door Kale »

jonnoT schreef:volgens mij heb ik die bij de action op de kop getikt, maar adt is al een paar jaar terug :P :P

Voor onze jeugdige verzamelaar: loop ook geregeld de Action en de Wibra binnen, daar vindje ook goedkope modelauto's. Enige tijd terug had Wibra de modellen van Wemi o.a. Caterham Seven en Audi TT roadster :mrgreen:

Idd, ik heb afgelopen Vrijdag de Caterham Seven zien staan bij de WIBRA in Nijmegen...
Greetz, Kale
W-J

Bericht door W-J »

Dat is al een mooie collectie Schumon :thump_up: . Spaar je alleen 1:43 modellen van Hongwell, of ben je ook van plan 1:43 modellen van andere merken te kopen?
fobie
Schaal: 1:18

Bericht door fobie »

Héél mooie collectie hoor :shock: ,doe zo verder :thump_up:
Schumon

Bericht door Schumon »

Nee ik spaar alleen Hongwell's 1/43 W-J 8) Ik heb pas nog gekeken bij de Action en de Wibra maar bij de Action hadden ze alleen 1/72 Hongwell's en bij de Wibra alleen een paar gare dingetjes :cry: . Maar ik heb wel pas een nieuwe Jaguar S-Type :mrgreen:
Hongwell's / Schuco's 1/43: 50!!!
Nieuwste aanwinst(en): Maserati 450 S GP Cuba 1958 en Maserati 151 LM
Afbeelding
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

Schumon schreef:Nee ik spaar alleen Hongwell's 1/43 W-J 8) Ik heb pas nog gekeken bij de Action en de Wibra maar bij de Action hadden ze alleen 1/72 Hongwell's en bij de Wibra alleen een paar gare dingetjes :cry: . Maar ik heb wel pas een nieuwe Jaguar S-Type :mrgreen:

Wel 1:72 das mooi ja ik heb er al een heleboel van voor maar, komt ie, 89 ik herhaal 89 cent per stuk!! :dance: :dance: :dance:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Hongwell is Cararama en Schuco Junior Line. laatst stond er een leuk artikel over in Modelauto of auto in miniatuur. Het is een vaag chinees merk, wat in grote getallen wordt gemaakt, maar wat door de prijs aardig in populariteit wint. Ik heb destijds de Porsche verzameling ervan gekocht in grijze blisters en later zag ik ze terug bij Schuco Junior Line. Ik vind ze wel aardig.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Schuco modellen worden ook gemaakt door High Speed. Helaas maken die een pullback modelletje van waardoor je het halve interieur mist 8)
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Kale schreef:Idd, ik heb afgelopen Vrijdag de Caterham Seven zien staan bij de WIBRA in Nijmegen...

Klopt Kale, zie bij ombouwprojecten het topicje 'van Caterham naar Donkervoort', daar ben ik zo'n Wemi Models Caterham aan het ombouwen. Iemand zei: het kost geen drol dus dubbel lol..helemaal mee eens! :mrgreen:
BMW M3

Bericht door BMW M3 »

Eej Simon, weer een heleboel mooie modellen heb je dr bij 8) , ook een leuke vitrine :wink: :thump_up: :mrgreen:
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Schumon

Bericht door Schumon »

Ja maar best veel modelletjes zijn er ook wel gekomen doordat jij vertelde dat ze ergens te koop waren ofzo. Of je had ze ergens voor mij meegebracht. :thump_up:
Afbeelding
tom

Bericht door tom »

Gisteren nog een 1:43 Aston DB7 van Hongwell/Cararama gekocht bij de Action, voor 1,29 of zoiets... lachwekkend bedrag voor een prima model. Heb er ook al eens over gedacht om ze te verzamelen, ook vanwege de goede prijs-kwaliteitverhouding en de leuke keuze van modellen.
Van die Porsches heb ik destijds ook een zwikje gekocht. Zien er prima uit!
Schumon

Bericht door Schumon »

Ik ga misschien ook nog een keer naar de Action want daar is volgens mij ook de Porsche Cayenne en die wil ik graag hebben :D
Afbeelding
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Schumon schreef:Ik ga misschien ook nog een keer naar de Action want daar is volgens mij ook de Porsche Cayenne en die wil ik graag hebben :D

YEP, Heb de Cayenne bij Action gezien :thump_up:
tom

Bericht door tom »

In het zwart en het rood. Verder nog een paar 911s, de BMW X5 en E1 :?, de DB7 en een New Beetle cabrio.
Plaats reactie