Poolrev's collectie-!update 10/07:Mini, R8, etc.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

:thump_up: t zijn idd weer een paar mooie modellen
nu nog wachten op de 1:18 versie's :mrgreen:

zit er in de 1:43 modellen ook tapijt in zoals bij de 1:18 modellen?
ik heb me nooit in deze schaal verdiept daarom mijn vraag.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Poolrev
Contacteer:

Bericht door Poolrev »

andre schreef:zit er in de 1:43 modellen ook tapijt in zoals bij de 1:18 modellen?

Nee, ik ben het nog nooit tegengekomen in ieder geval. Heeft ook weinig zin, aangezien je toch meestal vrij weinig van het interieur kan zien. :wink:
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Poolrev schreef:Had ik ook al gezien ja, dat we dezelfde 'smaak' hebben! :) Ik zit net als jij ook op de 1:43 Donkervoorts te wachten :wink: . (ik verzamel trouwens Mini ook in schaal 1:1 :mrgreen: check de topic over auto's 1:1 in het cafe maar :wink: )

De Donkervoorts, ach, laat ik er maar niets over zeggen. Augustus 2004 moesten ze er zijn..zucht..diepe zucht.. :cry: Volgend jaar (als ik 18,5 ben) hoop ik ook 1:1 Mini te hebben. Net zoiets als jouw, liefts in BRGreen of Red. Ik ben alleen niet zo fan van jouw velgies, ik zou voor de originele S velgen gaan. Maar al met al heb je een gaaf karretje hoor..ben jaloers!
Poolrev
Contacteer:

Bericht door Poolrev »

Donkervoort schreef:Net zoiets als jouw, liefts in BRGreen of Red. Ik ben alleen niet zo fan van jouw velgies, ik zou voor de originele S velgen gaan. Maar al met al heb je een gaaf karretje hoor..ben jaloers!

Ik houd ook niet echt van de velgjes :oops: Maar wil er graag 10 inch onder gaan leggen, maar dat is een vrij kostbare operatie, want dan moet ik ook een ander remsysteem, dus tot die tijd rij ik wel met deze velgjes :) .
Verder wil ik 'm over 2-3 jaar volledig gaan strippen en opnieuw op gaan bouwen, en een andere kleur spuiten, nl. Jaguar Racing Green :) .

Maargoed, we gaan off-topic :wink: .
CARROS

Bericht door CARROS »

Donkervoort schreef:
CARROS schreef:Oh dat setje is mooi zeg, mag ik vragen wat hij je heeft gekost???
Als hij onder de ?60 is wil ik hem ook wel, gefeliciteerd!!! :worshippy:

Dan mag je hem gaan bestellen, het moet 55 euro kosten. Bijvoorbeeld via Modellissimo. Prachtig setje hoor!

Gaat ook zeker gebeuren hoor samen met de DB9's van Minichamps!!! :worshippy:
Niet via Modelissimo trouwens!!! :wink:
Afbeelding
Poolrev
Contacteer:

Bericht door Poolrev »

Ik heb weer een nieuw model erbij, voor bij de andere Mini's. Het is de MINI Cooper Cabrio van Minichamps in de schaal 1:43 in de kleur rood. Is een zeer gedetailleerd modelletje, zelfs de motorkap kan open, wat bij niet veel modellen van deze schaal kan.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Strak modelletje :thump_up: ik zie m in t echt liever gesloten maar t model mag er zijn :!:
Afbeelding
Shinobi

Bericht door Shinobi »

Een zeer mooi model, mooie aanwinst :)
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Heel leuk modelletje. Het blijft een speels ding. Zo staat hij in 1/18 ook nog op de nominatie om aan mijn eigen verzameling toe te voegen :thump_up: Ook de goede kleur gekozen :dance:
Afbeelding
Donkervoort

Bericht door Donkervoort »

Prachtig Poolrev! Ik zie hem ook liever gesloten, in het eggie. Het is leuk dat de motorkap openkan! Super. Maar ja, ik ben toch nog meer fan van de enige échte Mini.. :lol:
Poolrev
Contacteer:

Bericht door Poolrev »

Ik heb ook nog liever de echte Mini :drool: . Maar vind de nieuwe MINI ook wel wat hebben. En idd, in het echt is de dichte versie ook mooier, daar krijg ik binnenkort nog 2 modellen van, ook van Minichamps :wink: . Maargoed, ben een Mini en MINI liefhebber, dus tja, dan hoort de cabrio ook tussen de modelletjes, het is inmiddels trouwens m 'n derde model van de MINI cabrio. Heb 'm ook nog van Siku (speelgoedautootje, wel super kwaliteit) en 1:87 van Herpa.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Hele mooie collectie. Mini's blijven leuk. Audi heeft ook wel een aantal gave modellen :thump_up: :thump_up: :worshippy: :worshippy:
Poolrev
Contacteer:

Bericht door Poolrev »

En ik heb weer een nieuwe, weer een MINI. Ditmaal een MINI One John Cooper Works versie, met de optionele mistlichten en witte achterlichtglaasjes. Ook deze is van Minichamps in de schaal 1:43 met wederom hele goede details, als ook de motorkap die open kan zoals bij de Cooper Cabrio.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ziet er echt super uit zo. Hoop ooit zelf nog eens de 1:18 versie van Autoart te kunnen bemachtigen. Mooie aanwinst, Minichamps heeft weer zijn best gedaan en uiteraard de motorkap is een mooie extra :thump_up: :drool:
Bracer

Bericht door Bracer »

Idd een hele mooie bak (of bakje :mrgreen:) en ook mooie foto's, vooral die onderste :thump_up: hoe krijg je die wagentjes er nou zo scherp op? Mij wil het maar niet lukken, zelfs met macrofunctie :?
Afbeelding
Plaats reactie