Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Parelmoer is idd erg mooi. Ik heb 'm nu al, maar hij gaat naar iemand anders. Zelf vandaag nog een nieuwe autootje op Ebay gewonnen: Jaguar C-Type van Autoart in 1:18.
Zeker een super prijs. En een super model ook! Ben met smart aan het wachten op de D-type Le Mans winner want dan is m'n Classic Jaguar Collection van Autoart weer compleet!
Afgelopen weekend eindelijk een digitale camera gekocht! Nu kan ik eindelijk zelf foto's maken van mijn modellen. Meteen begonnen met een website (http://www.freewebs.com/dtm2005). Op dit moment ben ik bezig van al mijn auto's een foto op de site te zetten. Sommige van de foto's die er nu staan zijn afkomstig van een andere site en sommige heb ik zelf gemaakt. Uiteindelijk is het natuurlijk de bedoeling dat van alle modellen meerdere foto's te zien zullen zijn. Verder heb ik nog wat andere ideeen voor de site, maar daar kom ik later nog wel op terug (eerst op vakantie! ).
2000 AMG Mercedes CLK-DTM - #5 Klaus Ludwig / Maisto:
Die Lamy van Team Rosberg heb ik ook maar dan van David Saelens (verving hem halverwege het seizoen). Echt zalige paintjob op die auto, blijft één van mijn favoriete "staarmodellen". Knappe collectie en knappe website.