Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dit is een Mini Dinky Toys die ik op ebay heb gekocht en ik net heb opgehaald. Het is een van de laatste pogingen van Dinky om nog mee te komen met de opkomende Matchbox series en mini Corgi's. Ze werden geleverd met doorzichtige minigarage.
Hij heet een Michigan road scraper en is mijn eerste echte mini Dinky. De man die hem verkocht had een enorme verzameling Dinky Toys en Corgi in zijn verbouwde garage. Hij dacht dat hij de grootste verzameling van Nederland had en ik denk het ook. Ik zag al die wagens die ik zo driftig zoek. Ik werd er wat moedeloos van. Zal hetzelfde zijn als je bij Victor op bezoek gaat. Hij had 4000 wagentjes staan en ik denk dat de waarde ervan tegen een ton loopt.
Hij zei ik rook en drink niet en dat heb ik van jou ook wel eens horen zeggen Vic!
Hij zei ik rook en drink niet en dat heb ik van jou ook wel eens horen zeggen Vic!
inderdaad peter dat is ook zo,nu 4000 wagentjes dat is helemaal te gek zeg die haal ik zeker niet meer in .leuk aanwinst trouwens,al zou ik zoiets niet kopen,maar dat heb ik ook al eerder gezegd
117ayrton schreef:Hij zei ik rook en drink niet en dat heb ik van jou ook wel eens horen zeggen Vic! inderdaad peter dat is ook zo,nu 4000 wagentjes dat is helemaal te gek zeg die haal ik zeker niet meer in
Daar zou ik niet zo zeker van zijn, VIC. Met de snelheid van het licht waarmee jij modellen aanschaft, ben je er in no-time
Bij Modelplaza meteen mijn verjaardagsgeld uitgegeven aan de nieuw uitgekomen Solido DS Break. Solido is eenvoudig van uitvoering maar ook goed aan de prijs (11 euro).
Bracer schreef:Hopelijk was dat niet ál je verjaardagsgeld, maar wel n leuk model Peter
Nou dat valt wel mee, maar voor nu wel ff. Het gaat de laatste tijd hard in mijn portomonnee En er staan nog wat uitgaven op stapel. Ik probeer op ebay nog mee te bieden op een droom Dinky(deze wil ik het allerliefst van alle Dinky's, maar ik vertel nu nog ff niks). Ik heb een handbouw Porsche van Carel Godin, die bijna af is in bestelling en een DAF frontstuur van Tematoys in bestelling. Later dit jaar volgen een handbouw DAF rallye wagen van Gijs van Lennep en zijn broer David en de Volvo van Jan Lammers. Natuurlijk moet de Jordan van Robert en de Minardi van Chris er nog bij. Ai ai ai. Ik zag ook nog een setje leuke Russische wagens voor een aardig prijsje, maar jullie kennen dit probleem. Veels te veel wagens....
[center]De Russen komen in mijn modellen kast! [/center] Ik wist dat er in die winkel nog meer Russische modellen waren en eigenlijk vond ik het wel aardig om een kleine verzameling ervan te starten. Alles 1:43 en van land van afkomst dus in prachtige kartonnen bedrukte doosjes met Cyrillisch schrift. Die zwarte en bruin rode zijn geheel metaal en daardoor zwaar, ze hebben meestal openende deuren en motorkappen, maar zijn erg kwetsbaar.
Alleen de merken zijn me nog niet geheel duidelijk. Die bruine/rode is een Moskovitch, net als die blauwe politie wagen. Dat busje weet ik niet, het is wel een politie wagen. Die lichtblauwe station had ik al en is een Lada en die andere lichtblauwe is een Lada Samara. Die zwarte is een Zil dacht ik, maar weet ik niet zeker. Een regerings wagen.