Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jonnoT schreef:De Ferrari 312T2 is een 1/20 model van het Japanse merk Eidai Grip en die heb ik eind jaren 70 gekocht omdat ik een grote fan van Niki Lauda ben. Helaas heeft het model door de jaren heen wat te verduren gehad; verkleurd en een keer naar beneden gestort. Met dit model is mijn verzamelwoede begonnen
Is dit model van Zamac gemaakt, maar dan gegoten ipv gespoten ?
Het lijkt net een Twin Crono
jonnoT schreef:De Ferrari 312T2 is een 1/20 model van het Japanse merk Eidai Grip en die heb ik eind jaren 70 gekocht omdat ik een grote fan van Niki Lauda ben. Helaas heeft het model door de jaren heen wat te verduren gehad; verkleurd en een keer naar beneden gestort. Met dit model is mijn verzamelwoede begonnen
Is dit model van Zamac gemaakt, maar dan gegoten ipv gespoten ? Het lijkt net een Twin Crono
Mijn eerste modellen waren Siku Trucks, maar door omstandigheden ben ik die kwijt. Ik weet niet meer precies welke de eerste was, maar deze heb ik vorig jaar weer op de kop weten te tikken, volledig mint
Markopolo schreef:Mijn eerste modellen waren Siku Trucks, maar door omstandigheden ben ik die kwijt. Ik weet niet meer precies welke de eerste was, maar deze heb ik vorig jaar weer op de kop weten te tikken, volledig mint
Siku 3713 Mercedes Benz mit parkplatz
Gelukkig ben ik niet de enige die wel eens Siku's koopt.
Een 1/24 Bburago Lamborghini Countach, en dat was 12 jaar geleden. Veel zorg voor gedragen, tot een neef kwam spelen en daar mee heeft gespeeld ... Beide achterwielen er af.
Maar nu niet zo erg meer, want ik verzamel totaal geen 1/24
Hehe nee, dat model kreeg ik denk toen ik een jaartje of 5 was, toen speelde ik nog met mijn modelauto's Was al een hoop aan afgebroken enzo, niet echt een modelletje om nu neer te zetten.
Koop misschien ooit weleens een mooi 1:18 model van de GTO