Renault SPORT! VOLLEDIGE collectie! + 1:1 project
- Jolly Club
Mooie Megane Droes, Anson werkte ze wat eenvoudig af, maar het is een leuk model
Nummerplaatje zou ik met skerp messie even los proberen te wippen en opnieuw opplakken, wat mij meer zou storen zijn de grote Renault-opdrukken waar Bastos hoor te staan....
Mijn Princen/Colebunders Peugeot 206 van Solido heeft dat ook, alleen staat er dan 206 ipv Renault
maar je begrijpt wel wat ik bedoel
Stomme tabakregels

Nummerplaatje zou ik met skerp messie even los proberen te wippen en opnieuw opplakken, wat mij meer zou storen zijn de grote Renault-opdrukken waar Bastos hoor te staan....
Mijn Princen/Colebunders Peugeot 206 van Solido heeft dat ook, alleen staat er dan 206 ipv Renault

Stomme tabakregels

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Straatversies (vind ik persoonlijk de mooiste plank
)
(v.l.n.r eerste rij: 5 Turbo 2, 19 16v phase II, Clio 16v, 5 GT Turbo, Clio Williams, 18 Turbo)
Rallye uitvoeringen
Race & privé uitvoeringen
Divers
Bekijk je graag elk model apart? Dat kan!
HIER kan je een Access bestandje downloaden waar de beschrijving + foto van elke modelauto te vinden zijn.
(892 kb)
Gr.
Droes

(v.l.n.r eerste rij: 5 Turbo 2, 19 16v phase II, Clio 16v, 5 GT Turbo, Clio Williams, 18 Turbo)
Rallye uitvoeringen
Race & privé uitvoeringen
Divers
Bekijk je graag elk model apart? Dat kan!
HIER kan je een Access bestandje downloaden waar de beschrijving + foto van elke modelauto te vinden zijn.
(892 kb)
Gr.
Droes
- Donkervoort
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Erg mooie verzameling zo. Vooral die 5 turbo's zijn echt om te smullen
Ga zo door 

Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en