ik ben maar weereens begonnen met een bmw ombouw (de laatste was de m3 e30) het betreft een e36 in 1:18 en zoals jullie op de foto zien gaat het om een standaard (saaie) auto, het gaat om de zilveren , die is het zelfde als de gele er naast.

ik ben van plan om er sportvelgen onder te zetten, en de auto te verlagen, en er een geluidssysteem in te zetten, en een spoiler op de kofferbak te zetten , echter wat voor een daar ben ik nog niet uit, of het een kleine spoiler wordt of een echte vleugel, maar daar komen binnenkort de updates van.... grtzzz
UPDATE 11 JULI !!
zo ik heb weer ffe gesleuteld aan de bmw, ik heb de standaard stoelen vervangen door sportstoelen met rode gordels , maar die gordels zitten er nog niet op omdat ik eerst het interieur zwart heb gespoten (nog geen foto van) want het saaie grijze interieur is niks

nou bij deze de foto,s

UPDATE 12 JULI !
Ik heb vandaag weer ffe wat dingetjes veranderd aan de bmw, onder andere de knipperlichten voor, die heb ik van oranje, naar clear look omgebouwd, en de koplampen hebben angel eyes gekregen !

ook is op bovenstaande foto te zien dat ik bezig ben met de motorkap te verlengen, eigenlijk verleng ik hem helemaal niet maar verschuif ik hem een beetje meer naar de koplampen, en dan krijg je een boze look !
verders heb ik het interieur zwart gespoten, want dat grijs is niks. en heb ik de stoelen bekleed met een blauwe stof, en op de achterbank, die er deels uit is gehaald heb ik twee versterkers geplaatst,

verders, heb ik racegordels op de stoelen geplaatst, en om de achterbank te vervangen heb ik een stukje plastic op maat gezaagd, en er als het ware een audio wand van te maken, zoals op de foto te zien is zitten de twee gaten voor de boxen er al in .

en op deze onderstaande foto is te zien dat er op de hoedenplank, een nosfles is geplaatst, en de boxen zijn geplaatst

verder heb ik het dasboard aangepast, ik heb een turbodruk meter geplaatst en een chromen toerenteller. en ik heb diversen onderdelen zilver gemaakt. en niet te vergeten ik heb de standaard zwarte pedalen vervangen door chromen pedalen.

tot slot heb ik vandaag de achterlichten, van rood en geel omgebouwd tot e46 look achterlichten zie onderstaande foto,s.
ik moet nog zeer veel ombouwen , te veel om op te noemen, maar ik heb gelukkig vakantie dus ik ben nog wel ffe bezig.

UPDATE 15 JULI !
zo ik ben weer ffe aan het klussen geslagen, maar ik zal beginnen met het slechte nieuws, ik wou gaten in de motorkap boren, om luchtinlaten te maken, maar ik schoot uit en toen kwam er een fikse kras op de motorkap

ook heb ik inmiddels de spoiler geplaatst, en ikzelf vindt hem er best goed opstaan, aangezien de bmw toch al een soort van extreme look heeft

ook is het interieur inmiddels geplaatst, ik weet niet of het te zien is op de foto,s maar ik heb ook een rode draad geplaatst tussen de twee boxen op de achterbank, en dat ziet er erg realistisch uit.

de volgende keer zal ik het eindresultaat laten zien, met foto,s van het interieur enz. grtzzzz powerline
Bij deze het eindresultaat, met de foto,s !!!!

zo dat was het project van de bmw 325i, ondertussen heb ik alweer een bmw e30 cabrio gebouwd (staat ook in ombouwprojecten) en een bmw m3 325i cabrio met supermooie velgen (ook in ombouwprojecten, en daar ben ik nog mee bezig) . en ik moet zeggen bij ieder model dat ik ombouw leer ik weer iets bij, en ik wordt er steeds beter in , en de auto,s ook ik kan iedereen aanraden om eens een modelletje naar je eigen smaak aantepassen, net als in 1:1 maar dit is stukken goedkoper.
grtzzz powerline.