Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
AntonNC schreef:Ziet er allemaal erg mooi uit, zeker met de aankleding erbij. Dus dat bescheiden kan je wel weglaten hoor!!
Grtz
Inderdaad, het woord bescheiden hoef je voortaan niet meer te gebruiken. Ik vind je verzameling echt prachtig en zoals hier al een paar keer vermeld staat, die Ferrari accescoires maken het helemaal af.
Individuele foto's zullen spoedig volgen, alle nieuwe modellen vanaf het moment dat ik de kleine foto's heb gemaakt die voorin staan (zullen zo'n 5 zijn)
Dit zijn de laatste drie modellen die ik erbij heb gekocht. Het is niets bijzonders, elke (ferrari) verzamelaar zal ze hebebn maar omdat ik toch een nieuwe digitale camera heb dacht ik ach ik zet ze erbij.