Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zoals ik al gemeld had heb ik de collectie van het broertje van mijn vriendin overgenomen en ben ik druk aan het fotograveren geweest.
Hieer enkele modellen die direct in mijn verzameling zijn gezet.
- Ferrari 360 Modena (by Hotwheels)
- Porsche 911 GT3 cupversie ( by High Speed)
- Mercedes CLK-GTR (by High Speed)
- Mac Laren F1-GTR (by High Speed)
- BMW 320i STW (by High Speed)
- Alfa Romeo 8C 2900 (by High Speed)
voor foto's verwijs ik je naar mijn MSNsite
Laatst gewijzigd door jonnoT op za 30 jul 2005 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk dat ziet er leuk uit.
Die MAC en CLK komen me bekend voor, die heb ik ook nog ergens liggen Die Modena op dat slingerende bergweggetje ziet er ook goed uit voor een straatauto
Die Merc is niet helemaal mijn stijl met zulke banden..... Aan de andere kant, misschien had Mark Webber die auto niet airborne gekregen met zulke wielen......
-Ferrari 333SP (by Hotwheels)
-Dodge Viper GTS-R (by Revell)
-Jaguar XJR-9 (by Onyx)
de laatste heb ik van een collega uit een zuiderlijk gelegen buurland
voor foto's verwijs ik je naar mijn MSNsite
Laatst gewijzigd door jonnoT op vr 12 aug 2005 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
In de tijd dat we het zonder ons geliefde forum moesten stellen is een hoop op modellen gebied gebeurd. Ik ben druk geweest met mijn site bij te werken en heb nu zo'n beetje mijn hele collectie van voor tot achter gefotograveerd Ik zou zeggen neem is een kijkje op mijn site.
Verwacht welk moment een aantal Ebay aankopen binnen te krijgen. Kreeg gisteren een BMW Z4 binnen, maar die kan zo ongeveer de vuilnisbak in. Wanneer leren ze dat je een cabrio extra goed moet inpakken. Heb nu een barst in de voorruit van links naar rechts. Gelukkig was deze is niet betaald,maar het geeft weer een hoop gebakkelei.
Hier een paar modellen die ik verwacht.
Alfa Romeo Duetto
FIAT 125 Spider
Laatst gewijzigd door jonnoT op vr 29 jul 2005 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.