Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vandaag 6 modelletjes bijgekocht. Kheb wel nog gene tijd gehad om er foto's van te maken en ze te plaatsen..
Dus die zullen nog volgen, maar de modellen zijn de volgenden:
- Porsche 911 (996) GT3 facelift van AutoArt ( mijn Hotweels versie verkocht )
- Porsche 911 GT3-RS #84, Winner GT Class Le Mans T2M ( Limited Edition of 1000 Pcs ) van AutoArt
- Porsche 911 GT3R #23, Winner GT Class Sebring McKenna (AutoArt)
- Porsche 911 GT3-R #66, Winner Daytona Racer´s Group (AutoArt)
- Porsche 911 GT3-R No.7, Daytona Red Bull (AutoArt) ( mn Sunstar verkocht, zooooo'n slechte kwaliteit )
En dan mn eerste niet-Porsche sinds ik gestopt ben met Ferrari :p
De Hummer Stationwagen van Exoto.
Waarschijnlijk ga ik hier ook met beginne, alle Hummers te verzamelen, leger en straatversies..
Dus als iemand er ene verkoopt, ge moogt da gerust es laten weten..
Deze Porsches zullen denk ik straks vakker op het forum verschijnen (heb zo'n gevoel namelijk). Als het goed is staan hier straks ook de Redbull en de Racer's Group in huis (me vader) Moet zeggen zeer mooie aanwinsten
Ik heb de Porsche Infineon eindelijk in mijn bezit. Doe hem niet weg maar ik zal het voor je in de gaten houden of er nog leuke acties bij zitten voor je timo. De rest van de porsches die jij aangeschaft hebt wil ik ook nog graag bemachtigen.