Remi's Le Mans en 1:72 verzameling ['Vette + Pescarolo!]
- Donkervoort
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Edit: even alle dooie links verwijderd en veranderd:
zo, ik ben 23 juli weer in Houten geweest en nog wat Hongwell's (ook een speciale uitgave van pepsi) gekocht:
en dan hier mn pronkstuk uit houten voor 15 euries kon ik ze echt niet laten liggen alhoewel ze wel 1:87 zijn
:
Speciale uitgave van de 24 uur van de Nürbugring van 2004 waar ze P1 en P2 werden maar 1000 van gemaakt
sorry maar ik krijg hem weer niet gedraaid

zo, ik ben 23 juli weer in Houten geweest en nog wat Hongwell's (ook een speciale uitgave van pepsi) gekocht:

en dan hier mn pronkstuk uit houten voor 15 euries kon ik ze echt niet laten liggen alhoewel ze wel 1:87 zijn

Speciale uitgave van de 24 uur van de Nürbugring van 2004 waar ze P1 en P2 werden maar 1000 van gemaakt

sorry maar ik krijg hem weer niet gedraaid

Laatst gewijzigd door BMW M3 op za 26 aug 2006 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Donkervoort
Ha Remi, ik heb je vorige Update ook gemist. Dit is ook weer een mooie update!
Maar, misschien een kleine tip: bij Visser Speelgoed Top 1 Toys in Goes stikt het van de Hongells, waarom leef je je daar niet eens goed uit? Volgens mij hebben ze er daar nog genoeg die jij nog niet hebt, voor zmomaar 3 euri. Succes iig!

Maar, misschien een kleine tip: bij Visser Speelgoed Top 1 Toys in Goes stikt het van de Hongells, waarom leef je je daar niet eens goed uit? Volgens mij hebben ze er daar nog genoeg die jij nog niet hebt, voor zmomaar 3 euri. Succes iig!
Donkervoort schreef:Maar, misschien een kleine tip: bij Visser Speelgoed Top 1 Toys in Goes stikt het van de Hongells, waarom leef je je daar niet eens goed uit? Volgens mij hebben ze er daar nog genoeg die jij nog niet hebt, voor zmomaar 3 euri. Succes iig!
Wat toevallig, deze modellen komen daar vandaan!!

De modellen die ze hebben heb ik al allemaal, ik zal anders nog es ff een foto van mn vitrine, hoe het nu uitgestald staat maken(dan kan je ff zien welke ik al heb

- Donkervoort
BMW M3 schreef:[..]
Wat toevallig, deze modellen komen daar vandaan!!![]()
![]()
![]()
![]()
De modellen die ze hebben heb ik al allemaal, ik zal anders nog es ff een foto van mn vitrine, hoe het nu uitgestald staat maken(dan kan je ff zien welke ik al heb, ik heb nu ook een lijst in Excel gemaakt
)
Goed gedaan

PM de lijst maar, vind ik wel interressant