Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb gisteren een nieuwe BMW Z4 bij ene Monica op Ebay gekocht. Mag wel oppassen met die vriendelijke dame anders eindig net zo als Ayrton117 Maar valt wel mee ben pas bij model 7 en volg er nog 2.
Vandaag enkele modellen binnen gekregen. Heb de Fiat 124 Spider en Alfa Romeo Spider 1600 Duetto en het Le Mans trio (Ferrari, Mercedes en Dome). Wel de verkeerde Ferrari binnengekregen moest een 250 LM krijgen maar heb een 250 Testa Rossa met een of andere Gendie... nog wat als rijder.
- Fiat 124 Spider (by Starline Models)
- Alfa Romeo Spider 1600 Duetto (by DeA)
- Dome S101 nr 16 Lammers/Hillebrand/Coronel (by Altaya)
voor foto's verwijs ik je naar mijn MSNsite
Laatst gewijzigd door jonnoT op vr 26 aug 2005 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Zoals gezegd heb ik onlangs de verkeerde Ferrari binnen gekregen, maar na overleg met de verkoper heb ik de 250 Testa Rossa nr 14 voor een zacht prijsje overgenomen en wordt de 250 LM nr 21 als nog nagezonden.
Intussen heb ik mijn andere Ebay aankopen betaald en is een legertje van 17 modellen onderweg naar mijn vitrinekast Laatse aanwinst op de valreep is een 750 Monza van Best
voor foto's verwijs ik je naar mijn MSNsite
Laatst gewijzigd door jonnoT op vr 26 aug 2005 18:38, 2 keer totaal gewijzigd.