Bouwverslag Ferrari 250P 1/12 resinkit *update 8 dec!*

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

ziet er nog steeds goed uit Yelmer :thump_up:
ben benieuwd naar de resultaten van het polijsten, zou je in het polijst topic bij de kennisbank je ervaringen willen geven met polijsen in het algemeen en de door jouw aangeschaftte set in het bijzonder?? Ben ook nog steeds aan het bedenken of ik in de toekomst modellen ga polijsten of niet..
Dragonfly

Bericht door Dragonfly »

knap werk hoor :thump_up: :thump_up:
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Tip heb ik wel: volgende keer een yank. :thump_up: :mrgreen:
Afbeelding :mrgreen:

...zou je in het polijst topic bij de kennisbank je ervaringen willen geven met polijsen in het algemeen en de door jouw aangeschaftte set in het bijzonder?? Ben ook nog steeds aan het bedenken of ik in de toekomst modellen ga polijsten of niet..

Ik ga binnenkort even een klein verslag toevoegen van de resultaten enz.
Het is iig wel aan te raden!!
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Jelmer, :thump_up: dit project vindt zn loop wel zie ik, die lijnen op de auto zijn een goed idee, maar op de foto ziet het idd wat minder uit, lijkt alsof de verf alleen tegen de randjes van de naden aan zit maar ik gelood je op je woord dat het er in t echt beter uitziet. Die lederen straps vind ik ook zeer goed gelukt!
Afbeelding
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Jelmer heb je hier ook een foto van waar het uiteindelijke complete model op staat? Dan ik deze ook naar de Kennis Bank verplaatsen.
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie