Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
K ben ook niet zo'n motorfreak maar de details zijn weer om te smullen en de kleur van de body zorgt ervoor dat de rondingen super uitkomen, prachtig dat metallic blauw alleen dat fluogele spatbord, daar heb ik nog mn bedenkingen bij
Een paar tips:
* Doorboor de volgende keer de ventilatie gaatjes in de schijven, dat ziet er nog mooier uit.
* Die slangetjes/kabeltjes die TAMIYA standaard bij hun model-kits levert zijn veels te dik. Trek uit dun telefoon-draad de koperen kern en je houdt heel mooi dun islolatie-slang over, deze is maar half zo dik en veel realtistischer.
Ik heb je ombouwproject verplaatst naar de Kennis Bank. Bedankt voor je bijdrage.
De foto's heb ik op onze server geplaatst, de originele foto's kun je als je wilt van je eigen server verwijderen.