Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja deze vraag wou ik ook al stellen. Maar ik denk dat ik hem niet ga kopen. Interieur vind ik TE plastic. Verder vind ik hem niet mooi genoeg. De velgen zijn TE groot, de koplampen zijn te groot. Hij ziet er gewoon goedkoop uit en niet goed genoeg afgewerkt.
Komt er binnenkort nog een model van de F430 uit, maar niet van Hotwheels..?
Voor de liefhebbers van dit model hoop ik dat wel. Het ziet er een beetje naar uit dat Hotwheels/Mattel de F430 maakt van dezelfde kwaliteit als de Challenge Stradalle. En daar is, helaas, genoeg over bekent.....
rsh_scuderia schreef:Voor de liefhebbers van dit model hoop ik dat wel. Het ziet er een beetje naar uit dat Hotwheels/Mattel de F430 maakt van dezelfde kwaliteit als de Challenge Stradalle. En daar is, helaas, genoeg over bekent.....
Wat is er mis met de CS dan? Ben niet zo op de hoogte, maar toch wel benieuwd.
Ik heb hem, en ik vind het helemaal geen verkeerd model, hoewel ik vind dat hij teveel op de 360 lijkt, maar dat is de schuld van Ferrari.... fantasieloos... net als de F2005....(of ligt dat nu aan de Bridgestones)..
Een geslaagd model van een minder geslaagde wagen... zo zou ik het willen noemen....
De verhoudingen van de CS kloppen niet. De banden zijn niet zo als het hoort te zijn en de afwerking laat ook bij veel exemplaren te wensen over. En dat is toch erg jammer.
Lassy schreef:ff de foto's bekeken en ik moet zeggen dat ik hem er netjes uit vind zien! Ok, het is geen Kyosho of BBR, maar dat zie je ook in de prijs.
Jahoor mooi modelletje! Gaat zeker in mijn collectie komen! Vind de velgen reuze meevalen, die zijn immers ook erg groot bij het 1:1 model. Vind ze er zeer goed uitzien. Het model lijkt proportioneel ook te kloppen. Nu is het wachten nog op de spider en hoe die er uit komt te zien. Maar wat betreft de F430: