Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Super model!!! Is echt heel mooi. Alleen horen die draadjes voor in de neus aan het uitneembare neusdeel te zitten. Op het uitneembare neusdeel (hoe moet ik het anders noemen) zie je dus twee metalen rondjes, daar moeten die draadjes dus doorheen. Voor de rest
TVR freak schreef:Super model!!! Is echt heel mooi. Alleen horen die draadjes voor in de neus aan het uitneembare neusdeel te zitten. Op het uitneembare neusdeel (hoe moet ik het anders noemen) zie je dus twee metalen rondjes, daar moeten die draadjes dus doorheen. Voor de rest
Ik weet het...mar ik durf er niet aan te komen, dus ik laat het zo.
Vette auto die GT40. Wat betreft de kleur: smaken verschillen idd. Ik vind dat zwart erg strak staan, wel jammer dat je dan de details wat minder ziet.
DTM schreef:Vette auto die GT40. Wat betreft de kleur: smaken verschillen idd. Ik vind dat zwart erg strak staan, wel jammer dat je dan de details wat minder ziet.