Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Donkervoort schreef:Ik werd ook getipt door een ander forum lid dat ze bij Wibra te koop waren. Ik had mn eerste Wemi Caterham op een rommelmarkt gekocht, 3,40, ben ik dus beetje genaaid. Toen bij Wibra de laatste 2 gekocht, beviel beter!
Duf Kni3n schreef:he sorry dat ik dit er tussendoor vraag, maar ik wil ook graag aan die caterham modelletjes komen... ik heb pas gekeken bij Wibra maar ze hebben ze niet (meer?) bij welke wibra (plaats) hebben jullie ze gezien?
Ge zijt met uw vraag een maandje of twee aan de late kant Zijn inderdaad niet meer bij de Wibra's te vinden
Duf Kni3n schreef:he sorry dat ik dit er tussendoor vraag, maar ik wil ook graag aan die caterham modelletjes komen... ik heb pas gekeken bij Wibra maar ze hebben ze niet (meer?) bij welke wibra (plaats) hebben jullie ze gezien?
2 weken geleden stonden ze nog bij de Wibra in het centrum van Nijmegen.........