Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Is vast een opwarmertje voor de reeks modellen die ik deze week binnen verwacht Maar ben ook benieuwd of iemand wat meer over de auto kan vertellen? Motor, bouwjaar enzo
De auto is in 1996 gemaakt als Salon studie door Alfa's eigen desgin studio. Met name om de lijnen van (de dan) toekomstife Alfa's te proberen. Lijnen voor de 159, 166 en 147 zijn er in terug te zien.
De week begint goed. Normaal 's maandags nooit geen post, maar nu was het al om 10 uur dingdong. 4 modellen uit Spanje gearriveerd. Drie gaan er in mijn collectie en vier kon ik goedkoop krijgen omdat de verkoper ervan af wilde. Dat was overigens een Ferrari 250 TR uit 1958. Aangezien ik die al heb wordt is die te koop.
Hoe dit niet officeel Altaya modellen zijn komen ze volgens mij wel uit dezelfde mal. Altaya, Fabbri, IXO is volgens mij deels hetzelfde. Deze modellen gaan door het leven als Fabbri's.
- Ferrari 166 MM
- Ferrari Dino 246 GTS
- Ferrari 333 SP
voor foto's verwijs ik je naar mijn MSNsite
Laatst gewijzigd door jonnoT op vr 12 aug 2005 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niet of jullie met het fenomeen Sneekweek bekend zijn. Bij de Sneekweek hoort woensdag hardzeildag. Alle gangbare instellingen en bedrijven zijn dan zo'n beetje dicht. In het centrum is dan een grote jaarmarkt.
Nu had ik mezelf wel een hele 10 euri beschikbaar gesteld om wat op de jaarmarkt te kopen. Gelukkig stonden er niet veel kramen met modellen. Bij een kraam met een paar jonge Dinky's heb ik voor 9 euri deze MG B-GT gekocht.
- MG type B/GT by Dinky
voor foto's verwijs ik je naar mijn MSNsite
Laatst gewijzigd door jonnoT op vr 26 aug 2005 18:42, 2 keer totaal gewijzigd.