Dinky Toys Bedford Pallet Jekta van

Hier kun je alles over modelauto's kwijt wat je niet in bovenstaande fora kwijt kunt.

Gesloten
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Dinky Toys Bedford Pallet Jekta van

Bericht door Peter Parker »

Het is me gelukt!!! Er was 1 Dinky Toys die ik het liefst van allemaal wilde hebben en dat is deze Pallet Jekta van van Bedford. Voor mij was het een soort heilige graal. Dus ik ben erg :dance: . De kleur combinatie vind ik prachtig en het feit dat hij in het echt ook zo te heeft bestaan en vervoerde de metalen modellen naar de spuiterij van dinky toys. Er is een foto van. (Heeft iemand die?) Vele malen op ebay heb ik geboden, maar nu had ik een advertentie op marktplaats en mijn groepen neergezet en daar kreeg ik een reaktie op. Gisteren in de auto gestapt, om hem te zien voor ik hem kocht. Ik wilde een orgineel exemplaar en geen gerestaureerde. Deze is wel wat bijgetipt met verf, maar is verder orgineel en er zit een werkende vloer in.
Na de Volvo van Lammers en de Arrows van Verstappen is dit nu weer de mooiste aankoop van het jaar.

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Afbeelding
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Toffe aankoop, Peter. :thump_up: :thump_up: Is het vrachtwagentje 1/43 of zo?
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Ja het is inderdaad 1:43 en geheel metaal, dus lekker zwaar.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Grappig ding, hoorde dat busje er origineel bij? Zo te zien maken ze een mooi setje. :thump_up:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

St. Paul schreef:Grappig ding, hoorde dat busje er origineel bij? Zo te zien maken ze een mooi setje. :thump_up:

Ja het Bedford busje is in de zelfde kleurstelling en heeft ook Dinky Toys op de zijkant.
Gesloten