Reply op je eigen bericht
- basNL
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ik vindt dat het lang mag duren. (ik heb op 12uur gestemt) Het komt wel voor dat je een dubbelpost maakt, die worden dus samen gevoegd.
Ook posten sommige wel heel snel en veel achter elkaar. Zeker mensen die niet weten dat er ook een edit knop is
Toegevoegd na 1 minuten:
ook wil ik ff kwijt dat het handiger werkt dan de edit knop, als je er info bij wilt voegen.
Maar als de de openings post wil aanpassen moet je nog altijd de edit knop gebruiken
Ook posten sommige wel heel snel en veel achter elkaar. Zeker mensen die niet weten dat er ook een edit knop is
Toegevoegd na 1 minuten:
ook wil ik ff kwijt dat het handiger werkt dan de edit knop, als je er info bij wilt voegen.
Maar als de de openings post wil aanpassen moet je nog altijd de edit knop gebruiken
Muiter schreef:Ik denk niet dat het gaat lukken om gewijzigde berichten aan te geven als een nieuw bericht. Mocht dat in de toekomst wel lukken kan ik altjd nog de interval aanpassen.
Ik heb net gezien dat dit al het geval is. Een topic werd bij mij als nieuw aangegeven terwijl de tekst toegevoegd was aan een eerder geplaatst topic wat ik al had gelezen.

Ik ben bij deze dus voor permanent.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
Testtttttttttttt tijd 22.01
Toegevoegd na 1 minuten:
teeeeesst 22.02
Toegevoegd na 2 minuten:
Het werkt inderdaad, het gewijzigde bericht word als nieuw weergegeven.
Dit komt omdat niet het nieuwe bericht aan het vorige word toegevoegd maar omdat de vorige bericht opnieuw word geplaatst inclusief de nieuwe tekst.
(22.05)
Toegevoegd na 1 minuten:
teeeeesst 22.02
Toegevoegd na 2 minuten:
Het werkt inderdaad, het gewijzigde bericht word als nieuw weergegeven.
Dit komt omdat niet het nieuwe bericht aan het vorige word toegevoegd maar omdat de vorige bericht opnieuw word geplaatst inclusief de nieuwe tekst.
(22.05)
Oprichter van modelautoforum.nl
St. Paul schreef:Ik ben bij deze dus voor permanent.
en daarmee zijn we schijnbaar de enigste 2, want verder hebben er al 5 mensen op 12 uur gestemd? (waarvan 1tje bekend bij de directie

Zitten er een hoop mensen zomaar op een knopje te drukken ofzo?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel: motiveer dan iig waarom 12 uur?
Straks zit je dus met een consencus over onbeperkte tijdsduur, maar een polluitslag die het tegenovergestelde aangeeft?
Als de verkiezingen ook zo gegaan zijn, vind ik het niet raar dat er plots niemand te vinden is die CDA heeft gestemd.

None of us is as dumb as all of us...
My life adds up to nothing.
My life adds up to nothing.
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Tim schreef:[..]
en daarmee zijn we schijnbaar de enigste 2, want verder hebben er al 5 mensen op 12 uur gestemd? (waarvan 1tje bekend bij de directie) maar verder?
Zitten er een hoop mensen zomaar op een knopje te drukken ofzo?![]()
![]()
Ik zie nie knopje voor permanet maar het kan aan mij liggen, anders ik wel gestemd had.

(Kan ook zijn omdat ik meer van stijl haar houd, maar dat ter zijde

- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
Markopolo schreef:[..]
Ik zie nie knopje voor permanet maar het kan aan mij liggen, anders ik wel gestemd had.
(Kan ook zijn omdat ik meer van stijl haar houd, maar dat ter zijde)
Is er niet want toen was niet bekend dat het bericht als nieuw word aangegeven. Vanmmidag zal ik er een nieuwe poll plaatsen.
Oprichter van modelautoforum.nl