E36 M3 OMBOUW

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Schaal: 1:18
Contacteer:

E36 M3 OMBOUW

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

Ben ik weer! 8)

Ik had eeb schade e36 m3 coupe liggen. Die had een gebroken ruit en achteras. Nou heb ik deze helemaal gestript en overgespoten in kleur die ik onwijs mooi vind. Ik heb het interieur beige geverfd heb er woofers etc er in geplaats en dan als finishing touch verlichting voor achter en binnenin.

Ik heb helaas geen foto's van binnen :doh: , maar heb wel betere foto's kunnen nemen van dichtbij :shock:

Hier is hij dan :dance: :thump_up: :thump_down:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Rakesh_BMW

Bericht door Rakesh_BMW »

Heel mooi gedaan, RESPECT :thump_up:
Ben benieuwd hoe hij eruit komt te zien met de andere type booskijkers, waar we het over hadden gehad :P
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ziet er leuk uit, maar let op de afwerking... Bijvoorbeeld dat blauw gedoe op de achterruit, is niet mooi recht... Das wel jammer, en ook de geverfde binnenkant is niet helemaal mooi afgewerkt denk ik.
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Contacteer:

BU schreef:Ziet er leuk uit, maar let op de afwerking... Bijvoorbeeld dat blauw gedoe op de achterruit, is niet mooi recht... Das wel jammer, en ook de geverfde binnenkant is niet helemaal mooi afgewerkt denk ik.

Je hebt gelijk, maar ik heb de ramen niet geverfd ik heb het afgeknipt erop geplakt alleen kwam hij niet helemaal uit en ja ik wil het niet eroverheen hebben. De binnenkant is af , want het moest twee kleuren zijn zwart en beige!

Maar bedenkt voor je mening!
mvg,
BBFREAK
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Heeeel proper gedaan vind ik.. :thump_up:
Er zal misschien altijd wel een kleinigheidje niet 100% perfect zijn, maar als ik hem zo zie is hij echt wel af.
En dat van die achterruit vind ik zelf niet echt noemswaardig..
Echt wel een mooie aanwinst voor uw collectie.
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Contacteer:

Timo911 schreef:Heeeel proper gedaan vind ik.. :thump_up:
Er zal misschien altijd wel een kleinigheidje niet 100% perfect zijn, maar als ik hem zo zie is hij echt wel af.
En dat van die achterruit vind ik zelf niet echt noemswaardig..
Echt wel een mooie aanwinst voor uw collectie.

Dank je wel!

Ik zou zeggen neem een kijkje op mijn website:
http://bbfreak.qmotion.cc/
Plaats reactie