Caterham super seven collectie - DufKni3n
- 
				The Red Dream

- Donkervoort

Meer dan welkom! Je bent goed bezig, mooie modellen, vooral die Kyosho Caterham!  
 En die Donkervoorts van Replicars worden heeeel mooi, dat kan ik je wel vertellen. Ik heb in Lelystad de proto's gezien, maar die waren al zo geweldig mooi. Het model was echter weer afgekeurd. (voor de 4e keer).  Maar ze zijn eind augustus te verwachten, productie is in volle gang! Veel plezier op dit forum  

En die Donkervoorts van Replicars worden heeeel mooi, dat kan ik je wel vertellen. Ik heb in Lelystad de proto's gezien, maar die waren al zo geweldig mooi. Het model was echter weer afgekeurd. (voor de 4e keer).  Maar ze zijn eind augustus te verwachten, productie is in volle gang! Veel plezier op dit forum  
Donkervoort schreef:Meer dan welkom! Je bent goed bezig, mooie modellen, vooral die Kyosho Caterham!En die Donkervoorts van Replicars worden heeeel mooi, dat kan ik je wel vertellen. Ik heb in Lelystad de proto's gezien, maar die waren al zo geweldig mooi. Het model was echter weer afgekeurd. (voor de 4e keer). Maar ze zijn eind augustus te verwachten, productie is in volle gang! Veel plezier op dit forum
AFGEKEURD ???
- 
				rsh_scuderia
 - Moderator
 - Schaal: 1:18

- Donkervoort

die ik op het forum nog ergens tegen ben gekomen. Volgens mij kun je nu toch al zeggen dat je een richting uit je verzameling compleet hebt, of zijn er nog meer Super Seven uitvoeringen?