Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Meer dan welkom! Je bent goed bezig, mooie modellen, vooral die Kyosho Caterham! En die Donkervoorts van Replicars worden heeeel mooi, dat kan ik je wel vertellen. Ik heb in Lelystad de proto's gezien, maar die waren al zo geweldig mooi. Het model was echter weer afgekeurd. (voor de 4e keer). Maar ze zijn eind augustus te verwachten, productie is in volle gang! Veel plezier op dit forum
Donkervoort schreef:Meer dan welkom! Je bent goed bezig, mooie modellen, vooral die Kyosho Caterham! En die Donkervoorts van Replicars worden heeeel mooi, dat kan ik je wel vertellen. Ik heb in Lelystad de proto's gezien, maar die waren al zo geweldig mooi. Het model was echter weer afgekeurd. (voor de 4e keer). Maar ze zijn eind augustus te verwachten, productie is in volle gang! Veel plezier op dit forum
Was het maar zo erg..Nee, door slechts 1 persoon. Mr. J. Donkervoort himself. Dé perfectionist. Ach ja, wij krijgen nu wel een super model..dat moet wel
Zeer mooie wagens, vooral die JPE uitvoering die ik op het forum nog ergens tegen ben gekomen. Volgens mij kun je nu toch al zeggen dat je een richting uit je verzameling compleet hebt, of zijn er nog meer Super Seven uitvoeringen?