Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nee ... al lijkt het mij wel leuk om een keer te kijken, ik heb er gewoon het geld niet voor over ... ik zit prima voor de tv thuis, kan ik alles tenminste nog volgen ...
Spa Francorchamps is wel een mooi circuit, ik ben er in Juli nog geweest tijdens een grote BMW meeting en heb er 2 jaar geleden zelfs ook gereden ... ook volgend jaar staat Spa Francorchamps zeker op mijn lijstje maar niet tijdens Formule 1 ...
Ik ben er zeer waarschijnlijk ook bij. Ben van plan om gewoon op de gok erheen te rijden met wat vrienden en dan aan de poort een bronzen kaart kopen. (het is toch niet uitverkocht? )
Ik was er in 2001 ook bij en vroeger als kleine dreumes een paar keer na de race in de pits rond mogen lopen (!).
Ik vind Spa toch een van de allermooiste banen, qua ligging lay-out en ook geschiedenis.
Ik ben het met Tjaard eens dat je het op TV beter kan volgen, maar op TV krijg je amper een idee van de snelheid, het geluid en de brute kracht van F1 bolides.
Ik ben er zeer zeker niet bij.
Ben er in 1994,1995 en 1996 geweest en ben toen andere race`s wezen bekijken.
Ben in 1995 naar Monaco geweest en dat was echt super>
Ben in de jaren daarna in Duitsland,Frankrijk,Hongarije,Canada en Oostenrijk geweest.
Ga tegenwoordig alleen nog maar naar Duitsland om dat ik dat een gunstige entree prijs vind.
Belgie is me toch wat te duur geworden als je een mooie plaats wil hebben.
Ik ga niet, net de dag na het 25-jarig huwelijk van mijn pa en ma, ga waarschijnlijk in de lente weer ergens naartoe. Weet iemand al wanneer de GP van Duitsland volgend jaar wordt verreden?
Ik zou wel willen, maar er is een ding wat me tegenhoudt.
Voor 150 euro heb ik een staanplaats en zie je ze gezien andere circuits minder vaak voorbij komen. Daarom bezoek ik liever een andere bijvoorbeeld in Duitsland.
Ben dit jaar om dezelfde reden als Bart naar Hockenheim geweest...Spa blijft het mooiste circuit maar op Hockenheim kreeg ik toch wel iets meer te zien (ingang motodrome tot en met de eerste bocht) en veel vaker .
Maar ik ga ooit nog wel eens een keertje terug F1 zien op Spa denk ik, maar dan moet Ferrari het ietsje beter doen .
Ben naar Spa geweest voor de gp in 2001. Voor 200 euro ofzo had ik een bronze ticket. Dwz zelf plaats zoeken met de handdoek of stoeltje op de plekjes (afgronden) naast het circuit.
Weet niet of er ondertussen al iets veranderd is qua tribunes of schermen voor de mensen met een bronze ticket... maar voor hetzelfde geld zou ik het niet meer doen. Jammer want Spa is wel het mooiste circuit ter wereld, prachtig temidden van de Ardennen!! Kostprijs toen was wel oorzaak van de groenen in de regering Dacht dat ze nu wel iets minder waren.
Ik ben de komende jaren zeker van plan om nog naar een gp te gaan, maar ik vrees dat het dan niet in B zal zijn
Papa stelde daarnet voor om morgen nog te gaan kijken in Spa, moest het de laatste keer zijn. Maar na wijs beraad hebben we toch besloten niet te gaan. Het weer zou zo slecht kunnen zijn dat de race misschien zelfs niet doorgaat (watjes ), en ondanks de prijsdaling is het toch vrij prijzig vind ik voor het weinige spektakel dat je op zondag nog maar krijgt...ik vind het jammer dat ik dit moet zeggen .
Dus blijf ik maar lekker thuis morgen en hoop voor alle racefans die er zitten dat ik mijn kas kan zit op te vreten dat ik toch niet geweest ben . En ik hopelijk genieten van hoe de Minardi's de Jordans verslaan...en hoe Doornbos Albers en lesje racen geeft (hopelijk ).