Reply op je eigen bericht

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..

Op hoeveel moet volgens jou de interval staan?

Peiling eindigde op di 16 aug 2005 20:55

6 uur
1
13%
12 uur
1
13%
24 uur
1
13%
48 uur
0
Geen stemmen
Zo hoog mogelijk
5
63%
 
Totaal aantal stemmen: 8

Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik heb de indruk dat er maar weinig mensen wisten dat er gestemt kon worden ,wist ook van niks eerlijk gezegd, waar moet je ook gaan kijken voor een stemming,ik ga meestal enkel naar privé collectie ,zelden ergens anders.ik wil ook wel betalen voor mijn topic als men vindt dat ik teveel plaats zou in nemen of zo,nu als vriend van het forum wist ik dus niets van die stemming af sorry dus. :oops:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Hieruit kunnen we opmaken dus dat er nog niet goed wordt gecommuniceerd :mrgreen:
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Ricardo schreef:Hieruit kunnen we opmaken dus dat er nog niet goed wordt gecommuniceerd :mrgreen:

dat lijkt mij dus een wijs besluit van je ricardo ,volkomen mee eens trouwens communikatie moet beter kunnen.
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

ik vind 6 uur zat, de meeste mensen loggen per dag meerdere malen in, en ik heb graag de nieuwste berichten bovenaan staan, ook al is het een aanvulling op je eigen bericht..
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

Ook al is er over gestemd in de praktijk zijn er dus meerdere mensen die vinden dat het niet werkt :? :?

Dus is een aanpassing aan te bevelen

en ja de comunicatie had wat beter gemogen 8)
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

De beheerder van het forum wou een aanpassing maken, waarschijnlijk omdat hij dit een verbetering vond. In plaats van het zomaar te doen heeft hij iedereen de kans gegeven om er zijn mening over te geven. Als je dat dan niet doet moet je niet achteraf gaan zeuren. Niet iedereen wist er vanaf nee, dat krijg je als je niet alles leest. Ik moet er niet aan denken dat iedereen bijvoorbeeld een maitje krijgt bij elke pietluttige verandering van het forum.
Het probleem dat een topic niet meer naar boven komt is bekend en zover ik weet wordt daar aan gewerkt.
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

Daar geef ik je gelijk in, :oops: maar als achteraf blijkt dat het voorgestelde in de praktijk niet echt lekker werkt moet een aanpassingen mogelijk zijn 8) 8)
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

volgens mij is dit topic om problemen met het forum te melden, begint nu meer op diskussie topic te lijken :shock:
Niels
Berichten: 540
Lid geworden op: do 13 nov 2003 17:38
Locatie: Markelo
Contacteer:

Bericht door Niels »

Hopelijk word het nog wat beter want dit is niet echt fijn. 6 uur is wat mij betreft ook zat, heb nu meer dan een maand niet in een topic gepost, plaats er nu wat foto's en het topic blijft onderaan de lijst hangen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
JurrienK
Berichten: 961
Lid geworden op: do 17 feb 2005 14:00
Locatie: Oosterblokker
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Niels schreef:Hopelijk word het nog wat beter want dit is niet echt fijn. 6 uur is wat mij betreft ook zat, heb nu meer dan een maand niet in een topic gepost, plaats er nu wat foto's en het topic blijft onderaan de lijst hangen.


Ik sluit me helemaal bij je aan, ik had in mijn collectie topic een update, maar niemand heeft hem denk ik gezien :cry: :(
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Voor de duidelijkheid heb ik alle relevante berichten over dit onderwerp hier naar toe verplaatst.

Zoals aangegeven ben ik opzoek naar een oplossing voor het probleem dat een toegevoegd bericht wel als nieuw bericht word weergegeven maar niet zoals danig word behandeld. Als ik hier heen oplossing voor kan vinden zal ik de interval korter maken, waarschijnlijk 24 uur.
Dit houd in dat de berichten alleen worden toegevoegd als die binnen 24 uur worden geplaatsts van het vorige bericht.

Dit forum draagt de naam 'Forum beheer' en hier word dus alles gevraagd/aangekondigd en wat dan ook wat met deze website te maken heeft. Niets word zonder bekendmaking aangepast en iedereen heeft daarom de kans om daar hun mening over te geven.
De meerderheid van de stemmers was het eens met de nieuwe opzet zoals beschreven in dit topic en die is daarom doorgevoerd. Mocht ik de problemen niet kunnen oplossen dan zal ik het e.e.a. aanpassen.
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Omdat ik het op dit moment niet voor elkaar kan krijgen om de juiste aanpassingen door te voeren voor een goede werking van het automatisch samenvoegen van berichten heb ik de interval teruggezet naar 24 uur. Sorry voor het ongemak.
Oprichter van modelautoforum.nl
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Nja, jammer. Maar als het niet werkt zoals het moet is een lange interval idd ongemakkelijk. :?
Als je toch bezig bent: kan een bericht ook als nieuw worden weergegeven na een edit?
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Tim schreef:Als je toch bezig bent: kan een bericht ook als nieuw worden weergegeven na een edit?

Nope, dat is niet mogelijk.
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie