Hier alvast een plaatje van een aantal mercedesse die ik de komende tijd ga bouwen

Wat ik bij de MERCEDES 230E BRABUS gemaakt heb is een open schuif/kanteldak
dit heb ik gedaan d.m.v een slijpschijfje.
Hierbij is het wel belangerijk om lage toeren te gebruiken, want het plastic smelt natuurlijk...
Ik heb hierna een plastic plaatje gemaakt in de vorm van het stukje dak, en ik heb deze aan de binnenkant van het dak gemaakt, zodat het lijkt alsof deschuifdak open- of dicht geschoven wordt

de carrosserie staat overigens ook al in de grondverf, de uiteindelijke kleur wordt zwart (BRABUS

Het interieur is bijna af, ik heb gekozen voor een beige leerlook, i.c.m zwart.
De vloer is gedeeltelijk gestoffeerd

De stoelen/achterbank zijn nog niet gemonteerd, omdat deze nog een laagje verf moeten.....

Update 5 september
Ik heb maar weer de Mercedes erbij gepakt, en het interieur is helemaal af!!!
Ik heb overigens ook de auto helemaal zwart gespoten, zodat ik de binnenkant van de dak, en de A-, B- en C-stijl ook een beige likje verf heb gegeven.

Hier nog t dakkie open

verlichting:
Ik heb de knipperverlichting voor- en achter oranje gemaakt, ik heb hier bewust voor gekozen.
Het is natuurlijk altijd ideaal om je knipperlicht(glas) wit te hebben, maar ik vind het wel een mooie authentieke uitstraling hebben, dat oranje-tegen-zwart contrast.

zijspiegels:
Bij deze serie e-klasse weet ik uit ervaring dat de linker spiegel een "rechthoekige vorm" heeft, en de rechter spiegel een "vierkante vorm"
Dit hebben naar mijn weten meerdere duitse auto's, heeft met de diepte te maken ofzoiets

Maar iig heeft Revell dit over het hoofd gezien, want de zijspiegels hadden beiden dezelfde vorm, namelijk rechthoekig

Dit heb ik (vind ikzelf ) vrij goed naar het origineel aangepast, zie foto

Dit is iig het plaatje hoe de Mercedes er nu voor staat, volgende keer, de wielophanging, en de wielen, en hij is af

p.s ik weet dat dit soort projecten, en ander tuning projecten niet zo populiar zijn HIER, maar voor degene die wel interesse hebben, wens ik veel kijkplezier, en alle reacties zijn welkom uiterraard!!!