Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Door de slechte werking van het rapportensysteem was ik genoodzaakt een andere te zoeken en te plaatsen. Dit is inmiddels gebeurd.
Met deze knop kun je d.m.v. een rapport (één van) de moderator(s) tippen over een bericht wat volgens jou niet voldoet aan de regels die op dit forum gelden of om een andere reden.
Als je deze knop ziet dan kun je geen rapport uitbrengen omdat dat al is gedaan.
Mijn 2 centen: moet dit nou?
Ik vind dit forum toch al overgemodereerd, moeten "gewone" gebruikers nou echt nsb-er spelen? (ja, ik heb het zelf ook wel eens gedaan )
Een mod moet eigenlijk toch alle posts van zijn/haar gedeelte lezen, en ziet dan zelf wel wat wel of niet kan. Er zijn genoeg mods hier, dus dat zou toch zo ook wel moeten kunnen, zonder heel die "verklik"-functie.
Tim schreef:Mijn 2 centen: moet dit nou? Ik vind dit forum toch al overgemodereerd, moeten "gewone" gebruikers nou echt nsb-er spelen? (ja, ik heb het zelf ook wel eens gedaan ) Een mod moet eigenlijk toch alle posts van zijn/haar gedeelte lezen, en ziet dan zelf wel wat wel of niet kan. Er zijn genoeg mods hier, dus dat zou toch zo ook wel moeten kunnen, zonder heel die "verklik"-functie.
Denk wel dat het handig is dat mensen kunnen melden als er iets niet klopt. Zelfs en Mod leest wel eens ergens overheen. Tevens vind ik het wel handig als je zelf een fout hebt gemaakt dat je het dan kunt melden.
Denk wel dat het handig is dat mensen kunnen melden als er iets niet klopt. Zelfs en Mod leest wel eens ergens overheen. Tevens vind ik het wel handig als je zelf een fout hebt gemaakt dat je het dan kunt melden.
Oke, maar dan kun je ook de inhoud editten, als een mod daaroverheen leest, kun je ervan uitgaan dat verder toch niemand het leest, dus heeft verwidjeren ook geen zin.