Nieuw raporten systeem

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Nieuw raporten systeem

Bericht door Muiter »

Door de slechte werking van het rapportensysteem was ik genoodzaakt een andere te zoeken en te plaatsen. Dit is inmiddels gebeurd.
Met deze knop Afbeelding kun je d.m.v. een rapport (één van) de moderator(s) tippen over een bericht wat volgens jou niet voldoet aan de regels die op dit forum gelden of om een andere reden.
Als je deze knop ziet Afbeelding dan kun je geen rapport uitbrengen omdat dat al is gedaan.
Oprichter van modelautoforum.nl
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Mijn 2 centen: moet dit nou?
Ik vind dit forum toch al overgemodereerd, moeten "gewone" gebruikers nou echt nsb-er spelen? (ja, ik heb het zelf ook wel eens gedaan :oops: )
Een mod moet eigenlijk toch alle posts van zijn/haar gedeelte lezen, en ziet dan zelf wel wat wel of niet kan. Er zijn genoeg mods hier, dus dat zou toch zo ook wel moeten kunnen, zonder heel die "verklik"-functie. 8)
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Tim schreef:Mijn 2 centen: moet dit nou?
Ik vind dit forum toch al overgemodereerd, moeten "gewone" gebruikers nou echt nsb-er spelen? (ja, ik heb het zelf ook wel eens gedaan :oops: )
Een mod moet eigenlijk toch alle posts van zijn/haar gedeelte lezen, en ziet dan zelf wel wat wel of niet kan. Er zijn genoeg mods hier, dus dat zou toch zo ook wel moeten kunnen, zonder heel die "verklik"-functie. 8)


Denk wel dat het handig is dat mensen kunnen melden als er iets niet klopt. Zelfs en Mod leest wel eens ergens overheen. Tevens vind ik het wel handig als je zelf een fout hebt gemaakt dat je het dan kunt melden.
Gebruikersavatar
JurrienK
Berichten: 961
Lid geworden op: do 17 feb 2005 14:00
Locatie: Oosterblokker
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Ricardo schreef:[..]



Denk wel dat het handig is dat mensen kunnen melden als er iets niet klopt. Zelfs en Mod leest wel eens ergens overheen. Tevens vind ik het wel handig als je zelf een fout hebt gemaakt dat je het dan kunt melden.


Dan kun je toch gewoon je bericht veranderen?
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

JurrienK schreef:[..]



Dan kun je toch gewoon je bericht veranderen?


Veranderen wel maar verwijderen niet, tenzij er nog niemand na jij heeft gepost.
Tjaard
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 18:12
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Dat laatste klopt inderdaad ... ik heb net ook gebruik gemaakt van de meldingsknop omdat ik 2 berichten wil hebben verwijderd ...
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

Oke, maar dan kun je ook de inhoud editten, als een mod daaroverheen leest, kun je ervan uitgaan dat verder toch niemand het leest, dus heeft verwidjeren ook geen zin.
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Bericht door Droes »

@ Tim:
[Off Topic] Sinds wanneer heeft België een nieuwe vlag? :shock: [Off Topic]

Vind het wel handig als je wilt dat jouw topic volledig weg mag (bv bij een verkoop) of gaat dat niet? :eh:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Droes schreef:@ Tim:
[Off Topic] Sinds wanneer heeft België een nieuwe vlag? :shock: [Off Topic]

Vind het wel handig als je wilt dat jouw topic volledig weg mag (bv bij een verkoop) of gaat dat niet? :eh:


Bij verkoop haalt de mod je topic op verzoek weg als je item verkocht is...
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Bericht door Droes »

en dat kan via het (!) ?
vind ik het wel een goede zaak ja :thump_up:
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie