Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Faultier schreef:Collectin diecast in 1/43 make me laugh a bit about the Siku-models. Sorry But I think they have good details and not as toyish as Hot Wheels or so..
How does it come you collect these your surely said it but my hollandish is not good
I understand your sceptisisme it's a different class and 1:43 is my main collection. I like the old ones v serie and 1000 serie, they have a certain flair about them like Dinky Toys. all metall, sturdy. Second they can still be found cheap and after a few models of 40 euro they are a good bunch when they cost 2-3 euro.
Op een rommelmarkt vond ik de linker Dinky Matchbox variatie. De rechter versie had ik reeds. De reclame op de groene gaat over de Radio Times van de BBC.
Hij had ook de Karmann Ghia van Dinky Matchbox, maar helaas was ik net te laat. Verdorie wat had ik die graag willen hebben
Even afkicken van de Siku manie van de afgelopen week.
JurrienK schreef:Mooi wagentje Peter, dat je dat op een rommelmarkt vindt
Die man stond er met zijn vrouw en verkocht al zijn dubbele Dinky Matchboxen. Hij had er 300!!! Alleen was ik wat laat en mistte daardoor de Karmann Ghia Daarnaast was mijn vrouw mee en die wordt niet blij als ik alle kleurvarianten had gekocht die ik nog niet had.
Hebben siku's eiglijk nog iets waarde?
Heb echt een gigantische siku collectie van rond 1995-1998 schat ik in...
Ben benieuwd wat dat opbrengt, want als dat een beetje serieus is heb ik liever een maar 1/18 modellen er voor
Brabus Freak schreef:Hebben siku's eiglijk nog iets waarde? Heb echt een gigantische siku collectie van rond 1995-1998 schat ik in... Ben benieuwd wat dat opbrengt, want als dat een beetje serieus is heb ik liever een maar 1/18 modellen er voor
De waarde is laag, voor een model uit de 80ér jaren zo tussen 2 en 6 euro en daarvoor kan het oplopen, de zogenaamde V serie. Maar ook daar zijn zeldzame en veel voorkomende wagentjes zitten. De nieuwe serie is niet zeldzaam. Daar worden miljoenen van gemaakt en die prijs is mint in blister rond de 2 tot 3 euro. Los en bespeelt is wat de gek (ikke) er voor geeft.
Op de forum bijeenkomst neus ik graag in jullie verzamling Siku's om voor mij ontbrekende wagentjes over te nemen. Dus graai in die oude speelgoed kist van je!