Monsterjam

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Plaats reactie
Tim

Monsterjam

Bericht door Tim »

Gisteren in Arnhem; de monsterjam.
Was erg leuk om mee te maken, maar geen kans gezien om foto's te maken. De rest gelukkig wel:

http://www.amerikaanseautopagina.com/forum/viewtopic.php?t=21244

en

http://www.amerikaanseautopagina.com/forum/viewtopic.php?t=21245

:worshippy:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Wow, jullie hebben wel een heel mooie, grote piste zo te zien. Zal wel machtig zijn geweest om dat irl te zien. Hier in België komen ze ook (of zijn ze al geweest, weet ik niet), maar de piste is gewoon te klein, amper plek voor 2 auto's om erdoor te rijden en voor 1 auto om te draaien...zal volgende keer ook naar Arnhem moeten gaan :).
Tim

Bericht door Tim »

Yurinator schreef:Wow, jullie hebben wel een heel mooie, grote piste zo te zien. Zal wel machtig zijn geweest om dat irl te zien. Hier in België komen ze ook (of zijn ze al geweest, weet ik niet), maar de piste is gewoon te klein, amper plek voor 2 auto's om erdoor te rijden en voor 1 auto om te draaien...zal volgende keer ook naar Arnhem moeten gaan :).

Yup, op 7,8 en 9 oktober zijn ze in het sportpaleis. Mischien ben ik er dan ook weer bij, alles van zo dichtbij meemaken is echt geweldig. 8)

Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Erg jammer dat ze het tegelijk met de GTR hielden, en ook niet echt handig, GTR trekt toch ook altijd een 100.000 autosport liefhebbers. Hopelijk komt er nog een herkansing.
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Niels schreef:Erg jammer dat ze het tegelijk met de GTR hielden, en ook niet echt handig, GTR trekt toch ook altijd een 100.000 autosport liefhebbers. Hopelijk komt er nog een herkansing.

Want? de middagvoorstelling was geheel uitverkocht, de avondvoorstelling zo goed als. Ik denk niet dat het rendabel is om dit maandelijks te doen, maar volgend jaar zullen er waarschijnlijk wel shows bijkomen. 8)

Bracer

Bericht door Bracer »

:drool: daar heb ik toch wat gemist, bruut geweld in zn mooiste vorm :worshippy: hoop er toch ooit nog ns een kijkje te gaan nemen.
Gravedigger heb ik 2 jaar geleden in het museum (...) van Chicago live gezien en zelfs als ze stil staan zijn ze overweldigend mooi :thump_up:
Volgende keer toch maar de kalender in de gaten houden :doh:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Tim schreef:

Ik denk niet dat het rendabel is om dit maandelijks te doen

Wel hoor! Hier in de Betuwe doen ze het dagelijks. In het flipjemuseum kun je elke dag een monster jam krijgen. Alleen is het zo weinig dat je er geen boterham mee kunt smeren. :mrgreen: Volgens mij is dit mijn flauwste woordspeling ooit. :oops:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tim schreef:Want? de middagvoorstelling was geheel uitverkocht, de avondvoorstelling zo goed als. Ik denk niet dat het rendabel is om dit maandelijks te doen, maar volgend jaar zullen er waarschijnlijk wel shows bijkomen. 8)

Héél gelredome uitverkocht? En dus niet zo als bij de Supercross dat half het stadion word afgedekt met doek?

(Zou me echt verbazen, in héél positieve zin)

En in dat geval is het alleen jammer voor mezelf :mrgreen:
Afbeelding
Kale
Schaal: 1:64

Bericht door Kale »

"t was idd WAANZINNIG mooi om alles van zo dichtbij mee te kunnen maken, of niet Tim :wink:

Er waren idd een aantal onderste rijen van de tribunes afgedekt met plastic, maar dat is een pure veiligheids-maatregel!!!
Greetz, Kale
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

zeg Kale die avatar van je dekt die een beetje de lading? Of ben je een heel klein ventje? :mrgreen:
Kale
Schaal: 1:64

Bericht door Kale »

Peter Parker schreef:zeg Kale die avatar van je dekt die een beetje de lading? Of ben je een heel klein ventje? :mrgreen:

This is me...........

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Greetz, Kale
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Kale schreef:Er waren idd een aantal onderste rijen van de tribunes afgedekt met plastic, maar dat is een pure veiligheids-maatregel!!!

Whow, dan hebben ze het echt goed gedaan! (Bij supercross was half het stadion afgedekt, 1 hele lange zijde was dicht)

Hopelijk volgend jaar niet met de GTR, zou dit erg graag eens zien!
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Kale schreef:[..]

This is me...........

Een heel klein ventje dus. :mrgreen:

Plaats reactie