Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wow, jullie hebben wel een heel mooie, grote piste zo te zien. Zal wel machtig zijn geweest om dat irl te zien. Hier in België komen ze ook (of zijn ze al geweest, weet ik niet), maar de piste is gewoon te klein, amper plek voor 2 auto's om erdoor te rijden en voor 1 auto om te draaien...zal volgende keer ook naar Arnhem moeten gaan .
Yurinator schreef:Wow, jullie hebben wel een heel mooie, grote piste zo te zien. Zal wel machtig zijn geweest om dat irl te zien. Hier in België komen ze ook (of zijn ze al geweest, weet ik niet), maar de piste is gewoon te klein, amper plek voor 2 auto's om erdoor te rijden en voor 1 auto om te draaien...zal volgende keer ook naar Arnhem moeten gaan .
Yup, op 7,8 en 9 oktober zijn ze in het sportpaleis. Mischien ben ik er dan ook weer bij, alles van zo dichtbij meemaken is echt geweldig.
Erg jammer dat ze het tegelijk met de GTR hielden, en ook niet echt handig, GTR trekt toch ook altijd een 100.000 autosport liefhebbers. Hopelijk komt er nog een herkansing.
Niels schreef:Erg jammer dat ze het tegelijk met de GTR hielden, en ook niet echt handig, GTR trekt toch ook altijd een 100.000 autosport liefhebbers. Hopelijk komt er nog een herkansing.
Want? de middagvoorstelling was geheel uitverkocht, de avondvoorstelling zo goed als. Ik denk niet dat het rendabel is om dit maandelijks te doen, maar volgend jaar zullen er waarschijnlijk wel shows bijkomen.
daar heb ik toch wat gemist, bruut geweld in zn mooiste vorm hoop er toch ooit nog ns een kijkje te gaan nemen.
Gravedigger heb ik 2 jaar geleden in het museum (...) van Chicago live gezien en zelfs als ze stil staan zijn ze overweldigend mooi Volgende keer toch maar de kalender in de gaten houden
Ik denk niet dat het rendabel is om dit maandelijks te doen
Wel hoor! Hier in de Betuwe doen ze het dagelijks. In het flipjemuseum kun je elke dag een monster jam krijgen. Alleen is het zo weinig dat je er geen boterham mee kunt smeren. Volgens mij is dit mijn flauwste woordspeling ooit.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Tim schreef:Want? de middagvoorstelling was geheel uitverkocht, de avondvoorstelling zo goed als. Ik denk niet dat het rendabel is om dit maandelijks te doen, maar volgend jaar zullen er waarschijnlijk wel shows bijkomen.
Héél gelredome uitverkocht? En dus niet zo als bij de Supercross dat half het stadion word afgedekt met doek?