Renault SPORT! VOLLEDIGE collectie! + 1:1 project
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Droes schreef:thx voor de leuke reacties![]()
@JurrienK: hoor ik jou al zeggen waarom koop je die Avantime Chrome dan, wel... dat heb ik niet gedaan, heb deze gekregen toen ik een maandje ging werken @ Renault Drogenbos![]()
(Catalogus prijs is: €50)
Valt nog mee, zouden die er ook van Ferrari zijn

Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Update 23-9-05
Vandaag het mooiste model (voor mij dan toch) uit de Renault (Turbo) geschiedenis binnen gekregen
Renault 5 Alpine Turbo
Hier gaat een klein verhaaltje aan vooraf..
Over een maand stond dit model op e-bay, ik uiteraard meteen geboden maar werd meteen overboden..
Wist ook wel dat het een duur model ging worden omdat ze heeeeeel zeldzaam zijn, je vind ze praktisch niet meer en ook nog is dat er maar 2000 stuks van gemaakt zijn..
Wat bleek, toen de veiling op e-bay ten einde liep was ik in Spanje..
Heb nog één maal geboden maar wist uiteraard dat ik het model moest laten gaan.. wat ook zo was
Beetje zonde toch, maar goed..
Verlede week zag ik op E-bay hetzelfde model staan!! Een Duitser verkocht het model omdat i er 2 van had, anders had i het nooit verkocht..
Ditmaal kon je hem ook meteen kopen, heb eigenlijk geen 5 seconden getwijfeld en meteen gekocht
Ben er echt heel blij mee
Vitesse heeft er een prachtexemplaar van gemaakt en als Renault liefhebber mag deze niet mankeren aan je verzameling
Alles klopt tot in detail, alle emblemen, velgen, stickers, interieur,..
Goed hier dan de foto's
Alle 'Oer' 5-jes te samen:
Greetz
Droes
Vandaag het mooiste model (voor mij dan toch) uit de Renault (Turbo) geschiedenis binnen gekregen

Hier gaat een klein verhaaltje aan vooraf..
Over een maand stond dit model op e-bay, ik uiteraard meteen geboden maar werd meteen overboden..
Wist ook wel dat het een duur model ging worden omdat ze heeeeeel zeldzaam zijn, je vind ze praktisch niet meer en ook nog is dat er maar 2000 stuks van gemaakt zijn..
Wat bleek, toen de veiling op e-bay ten einde liep was ik in Spanje..
Heb nog één maal geboden maar wist uiteraard dat ik het model moest laten gaan.. wat ook zo was

Beetje zonde toch, maar goed..
Verlede week zag ik op E-bay hetzelfde model staan!! Een Duitser verkocht het model omdat i er 2 van had, anders had i het nooit verkocht..
Ditmaal kon je hem ook meteen kopen, heb eigenlijk geen 5 seconden getwijfeld en meteen gekocht

Ben er echt heel blij mee

Alles klopt tot in detail, alle emblemen, velgen, stickers, interieur,..

Goed hier dan de foto's

Alle 'Oer' 5-jes te samen:
Greetz
Droes

-
- Moderator
- Schaal: 1:18