Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jahoor,kwa modellen was het ginder niet veel soeps.Héél duur maar kwa echte wagens DB9 ,Bentley,rolls,Ferrari 360,F355,Diablo,Murcielago Mclaren Mercedes enz.Monaco is het paradijs voor de autoliefhebber
coolpappa04 schreef:fobieke,alweer prachtig hoor zeker die evo is de max
Ja hé,ik vond hem iets hebben met die achterspoiler in 2 kleuren en voor 25 euro wat wil je.Voor deze prijs moest ik hem toch kopen Ebay kan toch leuk zijn hé
Ja hé,ik vond hem iets hebben met die achterspoiler in 2 kleuren en voor 25 euro wat wil je.Voor deze prijs moest ik hem toch kopen Ebay kan toch leuk zijn hé
25eur ,wil je me dat adres even geven van die verkoper please
Tis een Belg uit Lier en ik was de enigste bieder.De Xsara heb ik ook bij hem gekocht en ze werden samen opgestuurd.Dat scheelde nog eens 3 euro verzendkosten.Momenteel bied hij geen 1/18 meer aan op ebay;Ik denk dat hij met de vorige serie 1/18 serieus zijn (op zijn platvlaams) sleppen gescheurd heeft
fobie schreef:Tis een Belg uit Lier en ik was de enigste bieder.De Xsara heb ik ook bij hem gekocht en ze werden samen opgestuurd.Dat scheelde nog eens 3 euro verzendkosten.Momenteel bied hij geen 1/18 meer aan op ebay;Ik denk dat hij met de vorige serie 1/18 serieus zijn (op zijn platvlaams) sleppen gescheurd heeft
idd ik heb ook een evoke gekocht een rode van hem
zal hem morgen van het postkantoor halen denk ik